Till slut lyckades Albinoleffe med bedriften av att komma trea i serien. Till nästa säsong måste det förstärkas. Om det bara funnets kontanter... Kan någon låna mig en sisådär 10 millar?
Hattrick
2 598 svar · 116 432 visningar · startad av DavidB · sida 19 av 130
Frågan, av DavidB
nån här på wF som håller på med Hattrick? säg till så kan vi ta en träningsmatch isåfall \------------------ // David - Probably the best guy in the world
Läs frågan i sin helhet →DavidB, du hade "lite" otur mot slutet...
sven: Usch, ja. Ligger back 2,5 mille. Men livet leker :bire
tack vare gårdagens seger kliver FC Korsnäs upp i 5:an nästa år :e
14 raka segrar( träningsmatcher inräknat) med målskillnaden
57-3 :birp
Aj då... bara du inte kommer upp i min serie så... :)
Oh, bra junis. Vad är han värd?
Anders Widerner (4344459)
19 år, ypperlig form
En sympatisk kille som är balanserad och inte alltid helt ärlig.
Har katastrofal rutin och hyfsad ledarförmåga.
Nationalitet: Sverige
Beräknat värde: 960 000 kr
Lön: 10 200 kr/vecka
Ägare: Puny Peasants
Varningar: (uppgift ej tillgänglig under match)
Kondition: hyfsad Målvakt: katastrofal
Spelupplägg: usel Framspel: enastående
Ytter: hyfsad Försvar: hyfsad
Målgörare: bra Fasta sit.: bra
Uppgifter om mål ej tillgängliga under match.
Bra och bra...
Han är ju ganska gammal, fyller 20 innan nästa säsong börjar.
Han har dessutom ingen given position, eftersom han är som bäst 'bra', förutom på framspel.
Jag tror inte du får speciellt mycket för honom vid försäljning, men jag kan ju ha fel. :)
Mvh,
svårt att säga, men jag tror tyvärr inte du kna få så jättemycket.
om du hade fått upp honom nästa vecka och han då var 17 och fenomenal på målgörare så hade du fått mycket pengar ;)
åkte ner i femman :(
Är en mille omöjligt?
Attans otur hade du. :(
Fast det är klart, nu slipper du ligga i botten :)
hur gick det med junisen, stevenet?
Själv har jag precis lagt ner 14 mille på en mittfältare som jag egentligen inte vill köpa. Så nu har jag inte råd med några nya anfallare. :x
Det känns trist ibland, javisst, men det är ju helt klart sånt som händer.
Minns att när det är som värst känns det som bäst sen när det vänder
Och inget är så illa att det inte kan bli bättre sen
Så känns det tungt, ta det lugnt, det är din tur snart igen att leva
;)
Behåller honom sålänge. Är dock helt säkert på att jag kan få en mille för han.
@nders skrev:
Själv har jag precis lagt ner 14 mille på en mittfältare som jag egentligen inte vill köpa. Så nu har jag inte råd med några nya anfallare. :x
Hur gick det till? Att folk har tryckt in extra nollor har man hört, men inte att de lagt bud på spelare de inte vill ha. ;)
Finns det ingen möjlighet att sälja honom för samma pris?
Jo, alltså, jag skulle köpa en mittfältare för ~10 mille, men det råkade bli lite mycket... Jag hade ju tänkt att köpa ett par forwards, ju.
Han ligger ute på transfern nu, utrop 13 meloner. Vi får väl se om jag blir av med honom. Jag behöver ju faktiskt honom, men det blev lite mycket pengar...
Mvh,
Så var då första matchen spelad på säsongen. En klar vinst för Albinoleffe trots dålig form på gubbarna i laget. Känns bra inför fortsättningen...
tycker det är sorgligt vad priserna har ökat på spelarna på sista tiden.
sålde en gudabenådad forward, fick 20 miljoner för honom.
sen köpte jag en 17-årig fenomenal, fick ge 20,3 miljoner för killen. i och för sig så var han fenomenal och det är andra veckan på säsongen men ändå.
tycker det var bättre förr innan de gjorde om ekonomin
Det är sanslösa priser på transfern just nu. Såg maxbud på 55 mille för en 17-åring idag... Dags att jag plockar upp en sån junis på söndag.
Ny säsong annars, och målet är det samma som vanligen; hänga kvar. Division 5 är härligt, eller vad säger du David? ;)
Mvh,
en katastrofal inledning på säsongen för FC Korsnäs...
storstryk med 6-0 - där sprack min svit på 15 matcher utan förlust lr oavgjorda med hästlängder... :x
men det är bara att bryta ihop å komma igen
Ahhh.... så var man då ute ur cupen.... men bara 1-3 mot ett gäng från div.3
Sol, Derby och 25 000 på läktarna... Inte illa :)
Bah, spöregn... snart minus 4,5 mille. Dags att börja sälja spelare. ;)
Åkte också ur cupen med dunder och brak. Men så var det ett Div.III-gäng mot mitt juniorlag. Jaja, bara att ta nya tag. Funderar skarpt på att bygga ut arenan eftersom jag samlat på mig lite kapital. 17000 kan bli trångt om det blir toppmatcher i höst.
FC Dryden är förresten laget. Såklart :)
Välkommen till wF's hattrickavdelning. Se upp för Fluktarna, de sparkar mer motståndare än boll. ;)
Mika3l - Mikchester United
Lime - FC Islanders
sven - Albinoleffe
@nders - Fluktarna
DavidB - Mjösund IF
smurja - Furusjö City
stevenet - Puny Peasants
Cy-4 - Bollklubben BK
tronez - FC Korsnäs
Dryden - FC Dryden
Dags att hattrickledning gör något åt inflationen, för den lär inte upphöra av sig själv. ;)