webForumDet fria alternativet

Hattrick

Datorspel

2 598 svar · 116 203 visningar · startad av DavidB · sida 101 av 130

Frågan, av DavidB

nån här på wF som håller på med Hattrick? säg till så kan vi ta en träningsmatch isåfall \------------------ // David - Probably the best guy in the world

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

Förlusten mot bottenlaget idag gör att FCD är inblandat i streckstriden på allvar. Två poäng nu bara, och sex till att spela om. Dessutom två väldigt svåra matcher att spela om. Det verkar som att allt avgörs i sista omgången då jag möter de som jag krigar om nytt kontrakt med. Ser väldigt tufft ut.

Medlem sedan jan. 20032 850 inlägg

Fick stryk idag med 6-0 men jag är sen förra omgången redan klar för nästa säsong! :)

Medlem sedan nov. 20018 492 inlägg

Förlust med 2-0. Inte så farligt ändå med tanke på att motståndarna var bra mycket bättre och jag körde TDL.

Medlem sedan juli 2001728 inlägg

Seger idag med 6-0 borta mot tabelljumbon Knäprotes IF.

Ett "intressant" nyförvärv har tillkommit i truppen under helgen då den talanglöse Peter Trones köptes till klubben för ca 230k.

Peter Trones ( 59937664 )
20 år, ypperlig form, frisk
En genomsympatisk kille som är balanserad och hederlig.
Har katastrofal rutin och ypperlig ledarförmåga.

Nationalitet: Norge
Total förmåga (TSI): 1 240
Lön: 12 755 kr/vecka inkl. 20% utlandsbonus
Ägare: FC Trones
Varningar: 0
Skador: Frisk

Kondition: katastrofal Målvakt: bra
Spelupplägg: katastrofal Framspel: katastrofal
Ytter: katastrofal Försvar: katastrofal
Målgörare: katastrofal Fasta sit.: katastrofal

Tävlingsmål totalt i karriären: 0
Antal hattrick i tävlingsmatcher: 0
Seriemål denna säsong: 0
Cupmål denna säsong: 0

Någon som är sugen på träningsmatch? Har visserligen två utmaningar liggandes till två amerikanska div.III-lag men dom verkar ju inte vara så snabba av sig och jag vill inte missa träningsmatch den här veckan också... :l

Mika3l skrev:

Någon som är sugen på träningsmatch? Har visserligen två utmaningar liggandes till två amerikanska div.III-lag men dom verkar ju inte vara så snabba av sig och jag vill inte missa träningsmatch den här veckan också... :l

Utmanad!

Accepterad! :)

Eftersom FCJ har en jäkligt tuff match i helgen som var och en WO som kommer så har det varit TDL som gäller.
Därför skickade ledningen A-truppen till Brasilien under två veckor för återhämtning och lite fotbollslekande med ett Brasilianskt lag: Santo Antonio de Pirassununga.
Matchen började för 7 minuter sedan.... ;)

FCJ klarade Brassarna bra!
Van med 3-0 och hade spelet i första med 86% och andra med 92% :e
42* blev det så grabbarna börjar komma iform igen efter 1 säsongs lidande.... :OO

Mika3l skrev:

...och utspelad. §e :P ;)

Jag träningsmatchar gärna nästa vecka också mot något wF-lag. 16865 är det som ska utmanas i så fall.

Jag med men då gärna på neutralplan utanför Sverige!

Id: 5725

Medlem sedan juni 200010 432 inlägg

Jag min klant, ställde upp med A-laget på gårdagens träningsmatch :( Enda trösten är att de inte blev skadade, men mina påläggskalvar blev ju utan träning :l

Dryden skrev:

Mika3l skrev:

...och utspelad. §e :P ;)

Tssss... Denna "utspelning" skedde enbart p.g.a att jag var klantig och glömde fixa rätt taktik. :bla

Göttans! :)
Roland Karetu gick upp till unik SU, Theo White steg till 3,1 miljoner i värde (borde gå upp till unik SU snart m.a.o), Olle Tormar steg till 4 miljoner i värde och Ulf Jespersson steg till 8 miljoner i värde (gudabenådad SU snart kanske). Känns gött! :)

Ingen som är intresserad av att lira en match på neutralplan i Norge?

Jorå, du kan utmana mig om du vill 451913

PeW är Utmanad! ;)

6*7 har accepterat! :)

Hoppsan då. Ibland går det inte som man tänkt sig och ibland gör inte det ett skit. Planen inför dagens svåra match var glasklar: TDL och spara laget inför sista viktiga omgången, samt att vila backklippan Thestrup, som med två varningar på meritlistan skulle riskera att vara avstängd nästa vecka. Så, upplagt för brakförlust med andra ord...

...och så går jag och vinner med 5-0, samtidigt som streckkonkurrenterna går och förlorar sin match. Det innebär att FC Dryden är klara för Div.V även nästa säsong. Thestrup? Jodå, han fick spela några minuter ändå då hans ersättare inte kunde fortsätta efter en ful nedsparkning.

På onsdag blir det träningsmatch mot Stormblåst. Ryktet säger att FC Dryden kommer att ställa upp med B-laget den här gången. :birp

Dryden skrev:

Hoppsan då. Ibland går det inte som man tänkt sig och ibland gör inte det ett skit. Planen inför dagens svåra match var glasklar: TDL och spara laget inför sista viktiga omgången, samt att vila backklippan Thestrup, som med två varningar på meritlistan skulle riskera att vara avstängd nästa vecka. Så, upplagt för brakförlust med andra ord...

...och så går jag och vinner med 5-0, samtidigt som streckkonkurrenterna går och förlorar sin match. Det innebär att FC Dryden är klara för Div.V även nästa säsong. Thestrup? Jodå, han fick spela några minuter ändå då hans ersättare inte kunde fortsätta efter en ful nedsparkning.

På onsdag blir det träningsmatch mot Stormblåst. Ryktet säger att FC Dryden kommer att ställa upp med B-laget den här gången. :birp

FCJ är också klar för nästa säsong. Men hade idag wo match vilket gjorde att killarna kunde ligga i soffan och vänta på Juve - Bologna lite senare under dagen! ;)

269 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
124 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
139 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
126 ms — ändringar (db)