När kommer detta spel ut egentligen? *väntar spänt* Ettan var ju bland det kungligaste jag nånsin har spelat!
------------------
Kim Halderot
kim@finansvalpen.nu
9 svar · 380 visningar · startad av Kim
När kommer detta spel ut egentligen? *väntar spänt* Ettan var ju bland det kungligaste jag nånsin har spelat!
------------------
Kim Halderot
kim@finansvalpen.nu
Jag vill inte spela Rally masters! 
Jag vill spela CMR 2! 
------------------
Kim Halderot
kim@finansvalpen.nu
Enligt PC Gamer ska det komma ut i Maj, men spel blir ofta (eller alltid) försenade.
------------------
-------------------
http://winne.home.dhs.org
Att program blir försenade verkar vara lite av ett mode på programmarknaden idag. Titta på Microsoft, jättepopulära men inte har dom kommit med ett enda program vid rätt tid. Var det 95:an som skulle komma ut i mars? Det blev ändrat till maj, som blev ändrat till juni, som blev ändrat till september. 
Netscape skulle komma ut med sin fulla version av den nya webbläsaren i december förra året. Istället kom första pre-releasen för någon månad sen.
Kan dom aldrig hålla de tider de lovar?
------------------
Kim Halderot
kim@finansvalpen.nu
Det som är väldigt störande är att trots att spelen är mycket försenade har de inte fixat alla buggarna utan väntar sig att alla accepterar att ladda hem patchar.
Nu senast är det särskillt StarTrek Armada och StarWars ForceCommander som har stulat mycket.
Jag gillar RTS spel och såg fram emot Armada, det blev försenat och man väntade och väntade. När det väl kom hängde det sig och flippade ut så fort det fick en chans.
------------------
-------------------
http://winne.home.dhs.org
Kan ju bara säga att Colin McRae Rally 2 är försenat. Nytt datum är någon gång i höst
finns inte CMR2 till PSX redan?
jag såg det iallafall i en katalog..
------------------
j a n s
h e m s i d a
m a i l
Bokia har gått ut med att dom har det, men det blev försenat efter att de tryckt katalogen.
------------------
404 Name not found
Om Bikia gick ut med om att de hade CMR2 redan i juni så har deras kunder fått vänta.. Spelet släpptes nämligen inte förrens i december! :e
Spelet är dock en redig höjdare! Köp är mitt råd!
------------------
woodi
Svenska FF1
www.johan-skog.nu