Jag har börjat bygga, men det blir alltid fel vi kompileringen och då blir jag bara less och ger upp, annat var det när jag byggde banor till Q3, då var det långa nätter och stora koppar kaffe... ;)
------------------
Mostly Harmless
3 svar · 214 visningar · startad av Hallgren
Någon som har testat att bygga CS banor? Någon som har lyckats? :)
------------------
Forumledare, webForum
Jag har börjat bygga, men det blir alltid fel vi kompileringen och då blir jag bara less och ger upp, annat var det när jag byggde banor till Q3, då var det långa nätter och stora koppar kaffe... ;)
------------------
Mostly Harmless
Nice, skulle behöva lägga in en banbeställning.
Vi snackar inte någon ny dust bana däremot en träningsbana för pistolfight.
Banan ska vara rättvisfördelad ska inte spela någon roll om man är ct eller T.
Inte så stor man orkar inte springa i en kvart bara för att leta efter motståndaren.
Det ska finnas lite skydd som man kan gömma sig bakom.
Banan ska vara optimerad för 1 vs 1 utan några bombplatser alternativt gisslan.
Inga begränsningar när det gäller vapenköp, finns idag vissa pistolbanor men de är låsta till just pistol. Händer att man kör någon runda med annat vapen oxå.
Inga bakgrundsljud musik i alla fall, bara irriterande på en sådan liten bana. Kör man pistolfight på en liten bana i 20-30 minuter så blir man bra less på en 20 sec loop av en musiksnutt.
Gärna fyrkantig bana med ganska öppna ytor (självklart ska det finnas skydd men inte för mycket).
Gärna stöd för podbot, alltid bra när man inte hittar någon som vill ha däng. Alternativt att den som spelar har för dålig ping.
Tanken hos den som gör banan ska helt klart vara inriktad på ren "DM" här snackar vi inte snygga texturer utan känsla och hård träning.
Med andra ord en perfekt bana att börja med!
Lycka till :)
------------------
McD- Burgers for the people!
[Redigerat av McD den 17 dec 2001]
Jag skulle nog kunna slänga ihop någon sådan bana ungefär.
Men jag har så j*kla ont om tid :( Får se (beror nog lite på vad man får i julklapp :)).
men jag åkterkommer, med något kanske.
------------------
"- Ursäkta, det var inte du.
Det var jag som uppfan ursäkten. "