webForumDet fria alternativet

Bots?

6 svar · 258 visningar · startad av crisse6

crisse6Medlem sedan dec. 20002 526 inlägg

Tjena!

Jag vill ha en bot till mitt cs 1.3, men fattar inte hur man får det att funka??? Jag laddade ner ngt och det stod "Install complete, close this window and play Counter-Strike"

men hur funkar det att spela med bots?

Jag är tacksam om ngn vill göra en liten beskrivning på hur man ska gå till väga... samt om det är någon som har en bra bot fil att hänvisa till? :e

Trevlig helg, själv ska jag festa järnet!

------------------
My name is Chris - Chris dangerous!

WibergMedlem sedan juni 20003 169 inlägg

Testa PODBot. Där finns också information om hur du installerar och använder den...

------------------
Mvh. Wiberg

tack, men jag vet inte hur jag får den att funka :(

har installerat och gjort som den sagt, och startar från den genväg som skapades vid installation, men hur funkar det? hur spelar jag med dom? vart går man in?

help me....

------------------

[Redigerat av crisse6 den 20 okt 2001]

WibergMedlem sedan juni 20003 169 inlägg

Om du har gjort rätt vid installationen så borde du kunna starta ett spel (LAN) och då ska botarna komma in automatiskt.

------------------
Mvh. Wiberg

McDMedlem sedan mars 20002 520 inlägg

yepp de ska komma automatiskt gör de inte det så bind en kanpp till podbotmenu och adda dem därifrån... det står att pod bot används när du startar en egen server... med röd text uppe i skärmen går inte att missa... kommer det inga bottar kan det ha att göra med att du inte har några mapppoints till just den mappen dvs hur botarna ska röra på sig då byter du till någon annan. Mappoints kan laddas ner från samma ställe där du laddade ner bottarna.

------------------
McD- Burgers for the people!

www.McDz.net www.SweQuake.com

jag tackar så mycket för all hjälp, men plötsligt funkade det bara... startade ett eget lan game och sedan fanns mina killar där! :e

------------------

beatleMedlem sedan okt. 20012 inlägg

Som Wiberg säger så ska du först och främst pröva med PODbot men också andra botar ska fungera. Fast vill du ha något motstånd så är det ju PODbot som är bäst ;)

129 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.30151723
0 ms — hämta forumlista (cache)
0 ms — hämta statistik (cache)
127 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)