webForumDet fria alternativet

fel vid start....av cs

Datorspel

5 svar · 255 visningar · startad av crisse6

Medlem sedan dec. 20002 526 inlägg
Frågan#1

får detta felmess vid Quickstart på CS, i faq:en på www.counter-strike.net står det om det felmess jag får:

<font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Kod:<font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" color="#996600">
I'm getting the error "could not load library C:\SIERRA\HALF-LIFE\/cstrike/cl_dlls/client.dll" -- What is going on?
This is an error for the free Half-Life mod version of CS. This means that you don't have the latest Half-Life patch installed. Go here to download the latest HL patch file.

problem: jag hittar inte den filen (patchen) jag ska ladda ner, kan någon hjälpa mig? plz...

mvh crisse

------------------
grodan: Ligger nere just nu för att J*VLA trihost som inte har funkat bra, lägger ner! Kommer en ny version snart, vill du vara med? cristoffer@telia.com eller icq# 85371380

Medlem sedan mars 20016 260 inlägg

ladda ner nyaste patchen på www.counter-strike.net ??

------------------
-------------------
Andreas Lännerberg
Jag hör till dom som betalar mina räkningar med glädje, men dom vill hellre ha betalt i pengar.

[Redigerat av Jymdis den 21 aug 2001]

[Redigerat av Jymdis den 21 aug 2001]

Medlem sedan feb. 20005 891 inlägg

Enkel lösning:

Avinstallera CS och HL.

Tanka sen hem de senaste uppdateringspatcharna och installera om allt.

;)

(HL ska vara 1.0.0.6 och CS.. det vet jag inte ;))

------------------
"It's my poor friend me."

Medlem sedan mars 20016 260 inlägg

senaste CS är 1.1

------------------
-------------------
Andreas Lännerberg
Jag hör till dom som betalar mina räkningar med glädje, men dom vill hellre ha betalt i pengar.

Medlem sedan dec. 20002 526 inlägg

hmm... jag har ju intstallerat Half-Life från cd oså.. men cs laddade jag ner i version 1.1 men vadå, half-life går la inte att ladda ner ngt till.. (inte vad jag hittade iaf) kan ingen gen en länk till den (dom) patch(ar) jag behöver?

------------------
grodan: Ligger nere just nu för att J*VLA trihost som inte har funkat bra, lägger ner! Kommer en ny version snart, vill du vara med? cristoffer@telia.com eller icq# 85371380

Medlem sedan dec. 19998 577 inlägg

Alla patchar: http://www.halflifefiles.com/files/listkeys.php?s_product=half-life&s_catname=official releases&s_subcat=patches

------------------
Vide rox = new Vide();
rox.learn("C#");

webeye.nu

266 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
128 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
135 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
124 ms — ändringar (db)