webzonenMedlem sedan feb. 2001390 inlägg Jag har ett märkligt problem med mitt Blue Shift. Efter att jag klarat att slå på störmmen och komma tillbaka genom teleporten så fungerar inte min ficklampa mer. Varför? är det nån bugg eller så? det är så för min kompis också.. Varför kollar inte Blue Shift efter CD koden förresten? och hur många tycker att blu shift är för simpelt??
------------------
Rom byggdes inte på en dag - det tog en halv
Jag vet varför blue-shift inte kolla cd-key:
Man kan inte spela över nätet. MEN om du installera Opposing force CTF så måste du ha CD keny Fiklampan ska jag kolla upp.
Blue-Shift e inte det bästa spelet i HL serien. tycker jag iallafall. :)
------------------
//voigtan
:: voigtan.org
"de går inte att lära en gammal norrläning byta namn på irc" - gammalt kinesiskt uttryck
HallgrenMedlem sedan dec. 19991 606 inlägg Tyvärr kan jag inte heller hjälpa dig då jag inte spelar BS. Anledningen är att förutom banorna så är det inget nytt. :(
Kanske är fel anledning men tycker att det är fel att enbart göra nya banor till ett spel så som H-L som är i en division för sig själv.
Lycka till!
------------------
Forumledare, webForum
[Redigerat av Hallgren den 06 jul 2001]
McDMedlem sedan mars 20002 520 inlägg Min har aldrig funkat ficklampan alltså...
Men så här har jag fått igång den där jag behöver den...
Ta ner consolen
Skriv impulse 100
och vipps så lyser lampan
stäng av den med att:
Ta ner consolen
skriv impulse 100
helt klart en bugg...
Grejen är den att det går inte att binda en knapp till lampan :( humm...
(är impulse 100 fel, kolla i din config.cfg vad kommandot var... och skriv det manuellt i konsolen... orginal är väll "F" kolla vad den är bunden till och skriv det som sagt var i consolen)
------------------
McD- Burgers for the people!
www.McDz.net www.SweQuake.com
[Redigerat av McD den 07 jul 2001]
Peter_BMedlem sedan apr. 2000642 inlägg skumt... min lampa funkade hur bra som helst genom hela spelet.. (som var lite väl kort tycker jag... )
------------------
PeterSign v 2.3.36