webForumDet fria alternativet

Opposing Forces tankar...

Datorspel

1 svar · 140 visningar · startad av fredda

Medlem sedan jan. 2000415 inlägg
Frågan#1

Köpte den där samlingsboxen som har kommit ut eftersom jag tyckte HL var skit bra och hade inte haft möjlighet att spela CS innan. Körde igenom Opposing Forces också och tyckte att det var en värdig uppföljare men skulle vilja ha sett smartar AI gubbar på den egna sida. Och gärna lite strider där många egna och fiende soldater är inblandade plus stridsfordon och stationära vapen naturligtvis :h

Något som jag inte tyckte om var slutet. Att man bara försvann bort så där till gubben i blå kostym och fick sitta och höra på hans babbel. Jag hade velat ha ett riktigt militärfilms slut där man tar sig upp till ytan och träffar några soldatpolare som håller på att forcera den sista muren ut ur Black Mesa. Slutligen hoppar alla upp i några jeepar och med en rivstart åker alla därifrån.
Vad tycks? :)

Kan också passa på att fråga om ni vet någon sida där det finns singeplayer banor till O F, hittar bara H L.

------------------
Fredda | Ironoak

Medlem sedan jan. 200115 inlägg

Jag håller med dig om att slutfilmen var kass men det var ju också själva slutbossen den var lika kass som i det förgående spelet

------------------
Se you in hell!!

260 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
121 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
136 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
119 ms — ändringar (db)