webForumDet fria alternativet

Är det någon idé att lära sig CS?

Datorspel

3 svar · 380 visningar · startad av McD

Medlem sedan mars 20002 520 inlägg
Frågan#1

Har lirat några ggr och det slutar alltid med cybermode =) åka runt och se på de andra som lirar...

Fasen jag har ju inte varit på ICA och handlat vapen förrän man är skjuten!

------------------
[McD - Burgers for the people!]

www.mcdz.net

Medlem sedan juni 20002 inlägg

Jag tyckte oxå counterstrike var förvirrande i början, efter ett tag hittar man iofs sitt favoritvapen och lär sig "sifferkombinationen" för att handla det så fort som möjligt..

För övrigt tycker jag att cs är grymt överskattat, många säger att det är realistiskt men jag tycker inte ens det är nära. Hur kul är det med gubbar som hoppar runt åt alla håll som tennisbollar. Att man kan ta ungefär 30 skott innan man faller är ju inte direkt heller så kul. Missförstå mig inte nu, Half Life är det bästa spelet som nånsin gjorts men counterstrike passar helt enkelt inte mig.

Det klart roligaste och mest realistiska mulitiplayer spelet är ju helt klart rainbow six/rogue spear. Så testa det om du inte gillar cs.

Medlem sedan mars 20002 520 inlägg

Har testat RS, dock så faller det lite på sin egen idé

Jag ville lira det med min polare på mitt lan hemma, vi hade tänkt att lira tillsammans mot datorn (alltså köra de vanliga uppdragen) Dock så buggar skiten ur varenda gång man ska logga in på servern...Det konstiga är att det fungerar alldeles utmärkt att lira DM mot varandra men inte med varandra...det ska ju gå att lira cop game! Du kanske vet vad jag gör för fel...allt bara fryser till is och den som försöker logga in på servern får "lost connection" och den datorn som är server fryser till is och måste startas om...

Jag kör manuel conneciton via ip nummer...funkar alltså på DM men inte COP.

------------------
[McD - Burgers for the people!]

www.mcdz.net

Medlem sedan sep. 20001 943 inlägg

Jag säger bara en sak! Quake 1 rular i nätverk :)

------------------
/David

271 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
132 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
136 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
131 ms — ändringar (db)