Jag ville bara säga att AVP2 nog är det mest skrämmande FP-lir jag spelat :).
Aldrig tidigare har jag hoppat till av förskräckelse när en fiende plötsligt dykt framför mig.. Perfekt balans mellan ljud/musik och grafik gör det hela till en rätt skrämmande spelupplevelse, särskilt om man spelar som Marine.
Någon annan som blivit uppskrämd av detta högkvalitativa lir?
------------------
det finns ingen.info tillgänglig.
"inside every human being there's an american trying to get out".
[Redigerat av sgtpepper den 04 nov 2001]
HallgrenMedlem sedan dec. 19991 606 inlägg Började spela igår men då jag kör predator så kan jag inte säga att jag blivit skrämd än men det kommer väl hoppas jag. :)
Har också testat lite alien men har inte blivit drone än. :(
Hur som helst så känns spelet bra men vad jag har förstått så har de dragit ner på tempot både för alien och predator och det e ju lite tråkigt. Aliens ska ju vara väldigt snabba och predator ska kunna hoppa mellan träden mycket bättre än vad den kan i spelet.
Marine har jag inte vågat mig på än.(minns demot) *ryser* :e
Spelet är godkännt i min bok ialla fall. Hur mycket det nu betyder. :e
------------------
Forumledare, webForum
Jag har spelat klart spelet som Marine och det är då som det verkligen är skrämmande :).
Nu lirar jag som Predator och du har rätt, det är inte så läbbigt. Det är synd om marinkårssoldaterna :e.
------------------
det finns ingen.info tillgänglig.
"inside every human being there's an american trying to get out".
goldyMedlem sedan apr. 20013 689 inlägg Låter gytt mina vänner :) Håller precis på att *** ner AVP2. Då har man något att se fram i mot allså!?
Yihhaaa..
------------------
===goldy===
<A HREF="http://www.go.to/theshakedowns" TARGET=_blank>-- POLISEN--</A>
HallgrenMedlem sedan dec. 19991 606 inlägg Någon som kör alien?
------------------
Forumledare, webForum
goldyMedlem sedan apr. 20013 689 inlägg Över kusligt att lira som Marine :e
------------------
===goldy===
<A HREF="http://www.go.to/theshakedowns" TARGET=_blank>---BURNER---</A>
goldyMedlem sedan apr. 20013 689 inlägg Japp,,,,börjat som alien nu! Riktigt snyggt!
------------------
===goldy===
<A HREF="http://www.go.to/theshakedowns" TARGET=_blank>---BURNER---</A>
JonMedlem sedan juli 20011 304 inlägg Jag och Rage (mest Rage) lirade igenom det som Alien och Predator, men det är ju så förbannat läskigt att vara marine :)
------------------
The computer is mightier than the pen, the sword, and usually, the programmer.
OveRRidEMedlem sedan feb. 200112 078 inlägg Stämningen är hög här på vårat LAN, kan jag säga!
Vi har spelat en del AVP2 idag och det är verkligen skrämmande, minst lika bra som ettan och grafiskt sett underbart när det kommer till ljuseffekter, stämning och ljud i perfekt harmoni.
men vad jag har förstått så har de dragit ner på tempot både för alien och predator och det e ju lite tråkigt.
Alien må vara lite slöare än i etttan, men detta vägs upp med dess hopp-attack som innefattar ett gigantiskt skutt och samtidig attack. Grym skada och dödlig snabbhet. :e Predatorn däremot, behöver dock inte den snabbheten för med IR, NV och annat lullull i hjälmen, plus alla superba vapen och dess cloaking, blir han överlägsen iallafall.
Då har man något att se fram i mot allså!?
Det har du mitt ord på. ;)
Nu har ju jag visserligen spelat det i multislayer, men stämningen att vara ensam marine med sin trotjänare M-41A Puls Rifle mot fem aliens på en trång inomhusbana med flimrande ljus, ja.. vad säger man.. man skiter knäck mär mätaren börjar pinga. :e
Givetvis är det mina vänner som rått garvar när de sliter min federala rustning i bitar och festar på mitt huvud. :e ;) :)
Mycket bra spel!
------------------
Jag är skum
SimpaMedlem sedan aug. 20002 992 inlägg Gillade Ettan, så tack för tipset..
det ska jag...köpa!
------------------
"Om ändå Jorden vore platt!"