Hur fick Ni era Nicknames...
McD - Var det faktiskt inte jag som hitta på... Jag älskar iof hamburgare och jag tjata på mina arbetskamrater varenda lunch o sa att vi skulle till -"McD!" Det var på den gamla goda tiden när man satt o lirade Q2 dm på jobbet mot sina arbetskamrater... då bytte man i stort sett nick varenda gång man spelade. Men till slut så skrev jag in de tre magiska boksäverna M c D sedan dess har jag vidbehållit det nicket.
Det har blivit 3 st claner när jag efter 2 års tid i !TB^not too bad så tänkte jag sluta helt med Quake. Nu blev inte fallet som så genom att jag hade en kompis i en annan clan han ville att jag skulle joina dem.
Det var en stor lamerclan som inte hade vunnit en enda match typ. Jag som då lirat i !TB som var bra ville inte smuttsa ner mitt nick och va orseriös :D så då bytte jag till SmulaN (det absolut lamaste jag kunde hitta på för tillfället)
Till historien hör nu också att min nuvarande clan faktiskt är riktigt bra, de flesta har lirat i clanen över ett år och vi har verkligen roligt... tar det inte så allvarligt...har kul...piskar rumpa. Faktiskt har jag nu med miin nuvarande clan tagit ett rekord 36 spelade matcher och träningar i följd utan att förlora, då har det varit mot många claner som faktiskt borde ha tagit oss... :D (men det är som sagt var mycket lättare att slå i underläge, och att man är ett lag som verkligen ställer upp och offrar sig för varandra gör det hela bara mer spännande och laget blir så mcyket mer svårslaget.)
Det var min historia om det här med Nick hur ser Era ut?
------------------
McD- Burgers for the people!