Jag har problemet att när jag installerar de nyaste q3 patcharna 1.27g & 1.27h, så får q3-menyerna vit bakgrund och objekten i själva spelet blir också konstiga.
Jag förstår att det är någon rad i configgen som den nya patchen inte tycker om och då undrar jag om någon vet vad som kan vara felet?? ;(
------------------
men kära nån... ett påslakan
VideMedlem sedan dec. 19998 577 inlägg Har du testat med den medföljande configgen?
------------------
Function onLick(name)
Punch.name(in_the_ear)
End Function
Jourhavande Vide
Tack för svaret =) ... men jag har en väl modifierad config och så van att spela med den så att börja om med att ändra i den medföljande config-filen känns alldeles för jobbigt.
Tänkte att någon kanske visste vilket kommando/funktion som genererade felet.
------------------
men kära nån... ett påslakan
VideMedlem sedan dec. 19998 577 inlägg Jag vet inte vad som kan generera felet... men jag tänkte att om du använder configgen som följer med så kan du seda utifrån det lägga till dina egna kommandon och på så vis utröna vad som orsakar felet...
------------------
Function onLick(name)
Punch.name(in_the_ear)
End Function
Jourhavande Vide
McDMedlem sedan mars 20002 520 inlägg Saken är väll den funkar spelet med orginalkofigen? JA eller NEJ om det inte gör det så kanske det inte är dina cfg filer som strular...
Funkar spelet med orginal cfg så kan du ju ta bort grafikinställningarna i din config och ersätta med de i orginalcofigen.
------------------
McD- Burgers for the people!
www.mcdz.net- Sveriges minsta portal :P