webForumDet fria alternativet

Q3:Team-Arena

Datorspel

7 svar · 406 visningar · startad av Alvar s

Medlem sedan mars 2000398 inlägg
Frågan#1

Nån som testat: Q3:Team-Arena, är det bra isf? Jag orkar inte ladda hem en 140mb stor fil om jag inte vet att det är värt det ;)

För er som inte vet vad jag pratar om, gå in på den HÄR sidan för att läsa lite om det och för att ladda hem, tryck HÄR! :)

------------------
One technique mastered is better than one hundred sampled.

Medlem sedan dec. 19998 577 inlägg

Jag säger bara: WAOW!

Jag laddade hem demon på mitt eminenta bredband, 280/Kbps :), och startade upp det... och de första som möter ögat är IDs introloggodemo som är mycket välgjord med hög kvalitet, sedan kommer man in i menyn, och sådär skulle Q3As meny sett ut... fy fan, vad bra den var... spelet i sig verkade för mig lite snabbare än Q3, men i övrigt samma motor... en del nya spelstilar, och en mycket bra "in game"-meny...

Jag rekommenderar de som har en lite snabbare dator att ladda hem den och testa... :)

Mvh, Vide

------------------
It's not that I'm afraid to die. I just don't want to be there when it happens.
Kom hem till mig...

Medlem sedan nov. 19991 033 inlägg

Ser spännande ut.
Får väl försöka få någon att ladda ner den åt mig. Modem är ju inte så kul när det är över hundra meg :)

Vet någon när den kommer att finnas i butikerna?

AIn skall dessutom vara väldans mcyket bättre än förut... och det märktes faktiskt... Hmmm... skall kanske hem och spela lite... :)

------------------
Kom hem till mig...

Medlem sedan mars 2000398 inlägg

AIn skall dessutom vara väldans mcyket bättre än förut... och det märktes faktiskt...

Då var det avgjort, jag laddar hem det genast :) ( kommer nog ta ett tag ;) )

Redigering

Eftersom det endast är 2 dagar gammalt ( 22 nov ) så är det en hel del folk som laddar hem det :) Så för att underlätta för alla modemare, gå in HÄR! Ta sen första servern, fick leta ett tag för att hitta en server man kunde ladda hem det från överhuvudtaget ;)
------------------
One technique mastered is better than one hundred sampled.

[Redigerat av Alvar s den 24 nov 2000]

Medlem sedan mars 20002 520 inlägg

Att de aldrig lärsig... tänk om de skulle ha fått med en grapple skulle de säkert tagit mycket stora marknadsandelar gällande de alla modsen. Kommer även i fortsättningen bara lira cctf som rockar enligt mig. Den modden tar inte heller så mcyket kräm från burken, som denna nya mod.

------------------
McD- Burgers for the people!

www.mcdz.net- Sveriges minsta portal :P

Fast denna nya är ju egentligen ingen mod, då man kan köra den utan att ha Q3a installerat...

Jag saknar också grapplen faktiskt... dom borde iaf lagt in den som ett tillval... men detta är ju bara en demo, vem vet, det kanske kommer i den skarpa versionen... :)

------------------
Kom hem till mig...

Medlem sedan mars 20002 520 inlägg

Tveksam att de kommer ta med den... Detta p ga att den inte var med i deras nuvarande ctf version. Det är ju denna grapple som gör cctf så himla bra. Den går ju så ruggigt snabbt samt med direkta vapen byten att man kan använda den även i en fight... dvs slingshots!

------------------
McD- Burgers for the people!

www.mcdz.net- Sveriges minsta portal :P

253 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
118 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
127 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
123 ms — ändringar (db)