webForumDet fria alternativet

Tips: Q3DM6

Datorspel

6 svar · 401 visningar · startad av Vide

Medlem sedan dec. 19998 577 inlägg
Frågan#1

Är det någon som har lite tips till mig, det är en bana i Q3A, Q3DM6... jag sitter och kör den i Teamplay... Några ställen man kan hoppa eller nått... den är så himla rolig så jag bara måste spela den...

Nån som har några favorit-bottar? När jag kör teamplay med och mot bottarna så vinner mitt lag hela tiden (Nightmare), så man skulle hitta några som är ungefär "mitten-nightmare"...

------------------
www.webeye.nu

Medlem sedan mars 20002 520 inlägg

Hähä det vanliga med att lira mot bottar... En graja kan vara att man kör ojämna lag brukar bli jämnare då

alltså 2 bottar i ditt lag och 5 i det anra eller nått sådant så får du kämpa mera jag lovar

------------------
[McD - Burgers for the people!]

www.mcdz.net

Jag testade att spela 3st i mitt lag och 4st i andra laget... men jag vann ändå... jag får testa att spela 2 mot 4 idag...

------------------
www.webeye.nu

[Redigerat av Vide den 28 jun 2000]

lycka till...

Minska ner ditt lag ändå mer då så du bara har en bott med dig själv....

Får ju inte totalt sett bli för många bottar för då blir det grötigt...

------------------

www.mcdz.net

[Redigerat av McD den 28 jun 2000]

Nu testade jag att köra 2 mot 4... och till min förvåning så spöade jag bottarna med 170 mot 30... men så märkte jag att jag satt svårigheten till Hardcore men under tiden i min ovisshet, kännde jag mig ganska så duktig...

------------------
www.webeye.nu

okie ... humm hur ska vi göra då

kör hardcore på dina bottar och nightmare på motståndarnas då? och 2-4 som du körde nu...

------------------

www.mcdz.net

Jaaa!!!

Jag körde jag och en bot(kass) mot 4st bottar på Nightmare... Det blev dramatiskt värre... jämnt hela vägen... körde timelimit 15, och när timelimmiten slog in så stod det 91 till mitt lag och 90 till det andra... det var lite läskigt den sista minuten, det kan jag lova...

------------------
www.webeye.nu

247 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.e96017d9
119 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
126 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
118 ms — ändringar (db)