webForumDet fria alternativet

en tanks dagbok (WoW)

Datorspel

5 svar · 1 004 visningar · startad av Qonos

Medlem sedan sep. 2000438 inlägg
Frågan#1

För att ta nörderiet till en ny nivå starta jag http://entanksdagbok.blogspot.com/.

vad tycks? :)

Medlem sedan nov. 20014 054 inlägg

Qonos skrev:

För att ta nörderiet till en ny nivå starta jag http://entanksdagbok.blogspot.com/.

vad tycks? :)

Ja, för de som tycker om WOW och är lagd åt det hållet, så varför inte! :)

Medlem sedan juni 20004 308 inlägg

Hade nog personlig sett fram mot något intressantare än att du äter Blackened Dragonfin och vad Tier 10 har för stats ;) Ser fram emot theorycrafting, boss-tactics eller kanske lite PuG drama, det är alltid skoj.

Skoj initiativ dock. Skall titta in lite senare när du fått skriva lite mer.

hehe, ja lite sånt är väl tänkt att det ska komma med. starta den för 2 dagar sen av en ren impuls så den har väl inte hittat sin rätta form än. Men ja, när jag börja tanka hade jag gärna tagit del av sådan smågrejer själv istället för att plugga in allt själv :)

tänkte försöka dra genom lite EH värde etc när väl de nya staten har släpps till t10 gearen mot då de andra du kan köpa för frost etc.. men som sagt bloggen har precis börjat så vi får se vad det leder till och feedback som jag fick av dig är bara att tacka för :)

edit: sen är ju ändringen av statsen på t10 en nyhet att ta upp då det förändrar en hel del ;)

Medlem sedan maj 20053 909 inlägg

Kul initiativ! Jag uppskattar alltid tips och trix på svenska, det är inte så vanligt. Jag kommer följa bloggen med stort intresse eftersom jag precis dingade 80 med min DK och just lyckades med att bli defcappad.

Poteta skrev:

Kul initiativ! Jag uppskattar alltid tips och trix på svenska, det är inte så vanligt. Jag kommer följa bloggen med stort intresse eftersom jag precis dingade 80 med min DK och just lyckades med att bli defcappad.

tack!
Kul då har jag iaf en läsare :D

253 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
125 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
123 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
127 ms — ändringar (db)