Är det någon mer än jag som sitter och väntar på Crysis? På fredag släpps spelet, även om det går att hitta på andra ställen redan... Jag ska iaf köpa det direkt, jag blev grymt impad av demot. :)
Klart köpvärt ... spela de lite nu .... på annat håll :P
men helt underbar grafik .... e så man vill springa iväg köpa ett dual 8800gt bara för o köra på very high
Har spelat en hel del Crysis nu, det är riktigt kul, AIn på fienderna är väldigt bra och uppdragen känns kul. Det som stör mig lite är dock att fienderna tål så himla mycket, en vanlig soldat kan ju ta ett helt magasin på 32 skott i kroppen och ändå stå upp...
Har spelat en hel del Crysis nu, det är riktigt kul, AIn på fienderna är väldigt bra och uppdragen känns kul. Det som stör mig lite är dock att fienderna tål så himla mycket, en vanlig soldat kan ju ta ett helt magasin på 32 skott i kroppen och ändå stå upp...
CoD4 är klart läckert, det ska också inhandlas snart. (y)
CoD4 är läckert som tusan, helt klart, men också vansinnigt linjärt och valmöjligheterna i spelet är ungefär, "när vill jag rusha denna skriptade punkt för att få slut på respawnandet av fi?"
Det är synd att de har lagt så mycket krut på grafiken, den visuella upplevelsen och storyn, så att uppdragen känns som transportsträckor mellan filmklipp ibland!
Det som stör mig lite är dock att fienderna tål så himla mycket, en vanlig soldat kan ju ta ett helt magasin på 32 skott i kroppen och ändå stå upp...
Jag trodde det var fel på mig ett tag, gick ju knappt att skjuta ner fi... Där håller jag definitivt med!
Annars är det ett vansinnigt roligt spel. När det bara är en fi kvar brukar han vända och försöka springa därifrån... Grymt kul! (y)
Var kul så länge det varade. Körde igenom det på en dag på lättaste nivån.
Tyckte det var svårt som fan i början tills jag lärde mig att använda dräkten.
Var spelsugen så jag körde bara på och dödade fiender till höger och vänster :e
Har börjat köra om spelet på högsta nivå nu och det går som en dans.
Suttit och spelat några timmar och kommit halvvägs.
Inte speciellt svårt på högsta nivån heller om man använder dräkten flitigt och springer förbi fiender istället för att försöka utrota dem, vilket också är lite kul §e
Spelet får toppbetyg fast det var lite kort och hade ett oavslutat slut.
Kommer väl en uppföljare snart får vi hoppas.
266 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e