Jag och några kompisar har bestämt oss för att hitta nått sorts krigspel för bara flygplan som man kan spela online på och kanske göra uppdrag. Nått som vet nått sådant? Skulle vara riktigt tacksam ifall jag fick svar:P
Oh ser riktigt najs ut:P Kan man ifall man typ är 5 st personer som spelar och inte kan täcka 11 st, ha datorer som styr resten av alla flygplan ifall man spelar på 16 banan?
Oh ser riktigt najs ut:P Kan man ifall man typ är 5 st personer som spelar och inte kan täcka 11 st, ha datorer som styr resten av alla flygplan ifall man spelar på 16 banan?
Det e väl upp till 16 personer, Alltså behöver man inte fylla alla platser för att kunna spela, Utan man kan spela på 5 personer...
Men ifall man vill vara 5 i lag då? Det funkar ju typ inte på BF2. Dom fyller ju bara på:/
Har inte spelet själv, Men ska skaffa...
Men ifall man bara e 5 stycken, och man inte vill att någon annan ska vara med, Så antar jag att man kan skapa en bana själv, och sen sätter man ett lösenordsskydd så att bara do som vet lösenordet kommer in...
Ok. BF2 är rätt såkul. Brukar ta ett par minuter för min dator att ladda upp när man ska spela. Nått med grafiken. Det går snabbare ifall man har en bättre dator, iaf säger en kompis det. Han sa att efter dom skaffat ny data gick det skitfort men min är ändå en windows XP. Kanske ska fixa grafik inställningarna:P
Ok. BF2 är rätt såkul. Brukar ta ett par minuter för min dator att ladda upp när man ska spela. Nått med grafiken. Det går snabbare ifall man har en bättre dator, iaf säger en kompis det. Han sa att efter dom skaffat ny data gick det skitfort men min är ändå en windows XP. Kanske ska fixa grafik inställningarna:P
Laddningastiden i BF2 har mest med minnet att göra, Har du mycket och bra minne så går det fortare...