Det går många rykten nu att Sim City 5 har påbörjats, Och enligt ett ryckte så ska det komma 2007-11-09 men det kommer väl visa sig, Tyvärr tror jag inte att så e fallet...
Men Electronic Arts har iallafall gått ut och sagt att dom har börjat och leter nya medarbetare för sim city 5.
Hittade iallafall denna bild, Vet ej ifall den stämmer, Men det ser ju lovande ut isåfall...
November låter lite för tidigt som släppdatum, om de i nuläget letar efter nya medarbetare för spelet.
Varken Gamespot eller IGN har någonting alls om SC5, inte heller Electronic Arts själva har något på sin sida om att det skulle vara utannonserat. Vart har du läst att de söker folk?
Bilden ser mer ut som ett foto än en skärmdump från ett spel. Och om de har påbörjat spelet rätt nyligen lär de nog inte ha så överdrivet mycket att visa.
November låter lite för tidigt som släppdatum, om de i nuläget letar efter nya medarbetare för spelet.
Varken Gamespot eller IGN har någonting alls om SC5, inte heller Electronic Arts själva har något på sin sida om att det skulle vara utannonserat. Vart har du läst att de söker folk?
Bilden ser mer ut som ett foto än en skärmdump från ett spel. Och om de har påbörjat spelet rätt nyligen lär de nog inte ha så överdrivet mycket att visa.
Allt jag hört e bara rykten, Men man kan ju hoppas att något av det e sant.
Ang. att dom sökte folk, Så skulle dom tydligen ha varit med i någon intervju i Fransk Tv... Om det e sant eller ej, vet jag inte...
Men får väl vänta och se, Ifall det dyker upp något mer...
Quid: När man kollar lite extra noga, Så kan jag nog hålla med dig där, Att det ser ut som ett foto, Typ miami...
Det går många rykten nu att Sim City 5 har påbörjats, Och enligt ett ryckte så ska det komma 2007-11-09 men det kommer väl visa sig, Tyvärr tror jag inte att så e fallet...
Men Electronic Arts har iallafall gått ut och sagt att dom har börjat och leter nya medarbetare för sim city 5.
Om release datum hade varit 2007-11-09 är det knappast för tillverkning av Sim City 5 de söker medarbetare. Snarare PR-folk eller utvecklare till Sim City 6 isf.
Om release datum hade varit 2007-11-09 är det knappast för tillverkning av Sim City 5 de söker medarbetare. Snarare PR-folk eller utvecklare till Sim City 6 isf.
Det e ju bara rykten, och säkert inte sant, utan det ser ju snarare ut som att datumet hör ihop med releasen av SimCity Societies
> Stoffe-2k Precis Billiga datorer är de som kommer utan Windows.
Jag är inte ensam om att jaga billiga datorer. Iof är dett lite mer än $150! http://linuxworld.idg.se/2.1014/1.130964
Men det visar vilken väg!
265 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e