Själv så satsar jag på att TBC ligger i brevlådan i morgon kväll när jag kommer hem från jobbet. Antar att det är för mycket att hoppas på att den kommer redan idag.
Edit: Falin - lvl60 Dwarf Hunter
7 svar · 774 visningar · startad av Mr. N.
Såå, är det fler som sitter och väntar otåligt de nu 7½ timmarna som är kvar till releasen av expansionen till World of Warcraft? Jag kommer att vara på plats på Game i Gränby Centrum, Uppsala kl 0.00 för att drabba samman med resten av de förtappade själarna som trånar efter Outlands, Caverns of Time, lvl70, Jewelcrafting och förstås de nya raserna och tillhörande omvälvande klassval.
Jag såg att det nu finns åtta miljoner konton i spelet, snart lika många som Sveriges befolkning. ;)
/Clarice - lvl60 Undead Rogue <Muffin Militia> Darksorrow EU ;)
Själv så satsar jag på att TBC ligger i brevlådan i morgon kväll när jag kommer hem från jobbet. Antar att det är för mycket att hoppas på att den kommer redan idag.
Edit: Falin - lvl60 Dwarf Hunter
Mitt ex ska ha skickats i fredags så jag hoppas Posten inte jävlas med mig! :)
Trones - 60 Troll Priest, Rebirth @ Anachronos EU
Hej, jag heter spango, och jag har varit nykter i 137 dagar... men usch vad abstinensen sätter in när man går förbi spelbutiker eller hör folk prata om nya instanser, nya bossar, ny PvP... tur att jag har det så stressigt nu så att jag inte hinner känna efter riktigt, för då skulle jag fundera på att låta mig trilla dit igen ;)
Jag vill spela men inser att jag inte har tid.
Ändå har jag köpt expansionet och skall testa den nya Horde rasen :)
Jag fick inte mitt ex. idag som jag hoppades på, imorrn då, får man stressa som fan :)
Lorina, 60 Gnome Mage.
Lorigo, 60 Gnome Rogue.
Loriel, 60 Night Elf Hunter.
Lorius, 40 Dwarf Priest.
Lorivl, 19 Gnome Warlock.
Loriou, 19 Gnome Warrior.
Alla på Doomhammer, /played vågar jag inte skriva :p
Så det är därför moderatorerna hoppar av en efter en...