Ta dig tid !
hmm rädd för jag ger mig in i något jag inte har tid med ; )
7 svar · 420 visningar · startad av Sjodahl
hmm rädd för jag ger mig in i något jag inte har tid med ; )
Ta dig tid !
hehe ja tänkt göra det närmaste 10 dagarna iallafall ; )
(blir första spelet jag testar i vista med)
Eller så låter du Lasp göra det.. bara att läsa signaturer...
Enligt den har han nåt att göra ;)
hehe ...
Jag kan verifiera att det är ett misstag, jag laddade ner en addon idag som summerade min speltid på samtliga gubbar. 50 dygn och tio timmar hittills och det är bara de Horde-gubbar jag har på Darksorrow, jag har en bunt Alliance på Runetotem också, ej medräknade. ;)
Crazy! Jag har tråkigt och inget att plugga till, känner för verklighetsflykt men har ingen bra bok. Pratar med en vän som tjatar sinnessjukt mycket om WoW, bestämmer mig för att prova på.
Och i väntan på att det ska laddas hem tar jag mig en titt på wF! Galet sammanträffande! Är spelet ens hälften så bra som dess rykte så blir det väl till att köpa skiten. :birp
Red: Efter att ha installerat, laddat hem fyra ton uppdateringar, börjat spela så måste jag säga att det är ett väldigt bra upplagt spel. Intressant, många saker att titta på, men ändå lättöverskådligt och lätt att lära sig. Visserligen är detta det första MMPORG jag spelar, så alla kan ju vara på det här viset.
Syd skrev:
Crazy! Jag har tråkigt och inget att plugga till, känner för verklighetsflykt men har ingen bra bok. Pratar med en vän som tjatar sinnessjukt mycket om WoW, bestämmer mig för att prova på.
Och i väntan på att det ska laddas hem tar jag mig en titt på wF! Galet sammanträffande! Är spelet ens hälften så bra som dess rykte så blir det väl till att köpa skiten. :birp
Red: Efter att ha installerat, laddat hem fyra ton uppdateringar, börjat spela så måste jag säga att det är ett väldigt bra upplagt spel. Intressant, många saker att titta på, men ändå lättöverskådligt och lätt att lära sig. Visserligen är detta det första MMPORG jag spelar, så alla kan ju vara på det här viset.
Level 10 efter en dags spelande ;)