Jag har just skaffat en "vanlig" xbox och nu funderar jag på vilka spel jag skall införskaffa.
Jag är ingen stor fantast av spel som liknar DOOM 3, alldeles för mörkt, eller vad man skall säga.
Det är de "enkla" spelen som tilltalar mig, typ Mario Kart, Super Mario, Megaman, osv. Vad gäller spel som jag har spelat på PC så gillar jag CS, Worms (finns det till xbox?) och Starcraft.
Ja, men söka efter xbox-spel på måfå kan jag med fördel göra på google.
Spelen som jag söker finns inom en, om än ganska difus, ram som jag angav ovan. Anledningen till att jag pekade på några andra spel var, uppenbarligen, därför att jag inte har någon anning om vilka spel som jag söker och vad de eventuellt kan heta, och det lär jag inte kunna ta reda på genom att kolla på någon annans tråd heller, om han eller hon inte anger liknande spel som de jag gjorde dvs.
Får hem ett x-box i morgon. Vilket är bästa bilspelet? Tips om ngt till ungarna som gillar Super Mario 16 bitars. :) Dom är 14 och 18 så det måste inte var gulligt.. :)
Bästa bilspelet - det beror väl på lite vad man gillar. :)
Burnout-serien är riktig arkadbilkörning. Sedan finns Project Gotham Racing 2 som är något mellanting mellan simulator och arkad. Forza Motorsport försöker vara så realistiskt som möjligt. Gillar man att köra rally finns Rallisport Challange 2.
För den som gillar plattformspel rekommenderar jag Conker: Live and reloaded. Är Xboxen moddad kan man ju dessutom slänga in lite emulatorer och njuta av spel till NES, SNES, C64, Amiga med flera. :)
lånar tråden lite.
Får error på en box här efter flashning (inte min box)
dashboard som inte kan laddas.... nån som vet om samt hur de går att återställa eller installera om
kommer inte in i boxen alls förutom smartxx menyn innan den bootar