Det kan bli riktigt coolt detta, men €599 är lite i överkant för min del är jag rädd.
Men å andra sidan, som du säger, man får ju en bluray-spelare på köpet. Nu har ni ett halvår på er att posta tips om hur man ska övertala flickvännen. ;)
mvh
5 svar · 392 visningar · startad av magnusfeldth
Jupp, nu är lanseringsdatumet klart för PS3, 11 nov i Japan, 17 nov för USAd+EU. 2 modeller, en med 20 gb hdd och en med 60 gb hdd samt hdmi-utgång, wifi och minneskortstöd (obs, det har alltså inte den mindre modellen). 499 resp 599 euro blir rek.pris. Tämligen dyrt, men så får man också en blu-ray-spelare på köpet. Dessutom skall den enligt rykten inte vara mer högljudd än den slimmade ps2-an, nåt som vi med brummande xbox360 lär uppskatta.
Kontrollen är också justerad, bort med bomerangen, in med dualshock med gyro. Kan bli coolt detta!
Det kan bli riktigt coolt detta, men €599 är lite i överkant för min del är jag rädd.
Men å andra sidan, som du säger, man får ju en bluray-spelare på köpet. Nu har ni ett halvår på er att posta tips om hur man ska övertala flickvännen. ;)
mvh
Har sett lite bilder o dyl från ps3an o den verkar ju helt klart lovande. Dock är ju priset lite väl i högsta laget. Blir nog att vänta några månader o se om den sjunker lite i pris förhoppningsvis.
Angående Bluray-spelare så kommer det väl ändå dröja ett bra tag innan filmer o dyl kommer ut i det formatet... ? Känns ju som att dvd nyss blivit standard avseende på film så övergången till bluray kommer nog tyvärr dröja ett tag.
@nders skrev:
Nu har ni ett halvår på er att posta tips om hur man ska övertala flickvännen. ;)
Köp en till henne när hon fyller, för du tror ju verkligen att det är precis vad hon önskar sig. ;)
Pedda skrev:
Köp en till henne när hon fyller, för du tror ju verkligen att det är precis vad hon önskar sig. ;)
nej, nej, hon vill ju ha verktyg så klart!! ;)
microsoft har sin pressvisning nu, få se om nåt intressant kommer fram. Nintendo har just haft sin, lite kul kom fram, får se om jag skriver det i en tråd idag eller så...
Eftersom PS3:an inte har alltför mycket intressanta produkter vid release, så kan man nog hålla på sig ett tag och hoppas på en price drop. Det är mest när MGS4 släpps som det kommer bli svårt att hålla fingrarna i styr.