Precis, Phorper. Nu är det väl dags att uppgradera. Igen. :p
Texturerna ser ut att ha blivit mångfaldigt förbättrade. Både backen, vatten och molnen. Det sista är inte minst viktigt. Jag vet att diskussioner har förts om en förbättrad ATC och att få in fler moderna flygplansmodeller. Men allt är ju höljt i ett utvecklardunkel. ;)
Hur lång kan man flyga i spelet? Hur stor det av jorden är mappad?
Jag antar att man inte kan flyga till en liten by som heter xejdiuo i östra Mongoliet ;)
Jag antar att man inte kan flyga till en liten by som heter xejdiuo i östra Mongoliet ;)
Du kan flyga överallt på hela jordklotet.
Man kan garanterat flyga till den men den kommer förmodligen inte vara av det mer detaljerade slaget. Sen är väl chansen att det finns en flygplats där inte så stor då. :)
Man kan garanterat flyga till den men den kommer förmodligen inte vara av det mer detaljerade slaget. Sen är väl chansen att det finns en flygplats där inte så stor då. :)
Enligt vad jag har hört så ska man inte kunna flyga till Nordpolen.
Det är tydligen någon begränsning som har hängt med sen tidiga versioner av FS.
Hur det är med Sydpolen vet jag inte.
Är byns namn rätt stavad? Hittar ingen sådan by när jag söker på Google.
Har aldrig spelat eller testat FS någonsin. Vad är det som gör spelet roligt? Sitter man inte bara och kör transportplan rakt fram ungefär? Kan ju iof vara jag som missförståt spelet en aning ;)
Har aldrig spelat eller testat FS någonsin. Vad är det som gör spelet roligt? Sitter man inte bara och kör transportplan rakt fram ungefär? Kan ju iof vara jag som missförståt spelet en aning ;)
"bara"?! :) ...det är ju det som är grejjen... bara folk med värsta kontrollbehovet som spelar sånt där vet du, man måste ha full kontroll på precis allting :) ...nä skojjade bara... alltså, när man lärt sig det där är det nog kul, man kan ju se det som allmänbildning också, man lär sig flyga! Själv håller jag mig till stridsflygplan...
"bara"?! :) ...det är ju det som är grejjen... bara folk med värsta kontrollbehovet som spelar sånt där vet du, man måste ha full kontroll på precis allting :) ...nä skojjade bara... alltså, när man lärt sig det där är det nog kul, man kan ju se det som allmänbildning också, man lär sig flyga! Själv håller jag mig till stridsflygplan...
Behöver man ha en massa avancerade kontroller till spelet eller räcker det med tagentbord? Annars kanske jag skulle testa demot :)