COD
Frågan#1
Tipsa mig.
8 svar · 1 040 visningar · startad av caze
Tipsa mig.
COD
Jag gillade Amped3, mycket sjuk story och väldigt lättspelat. Amped3 är inte bara ett snowboard spel utan det finns även 'events' som går ut på att du ska maximera dina skador i en backe, genom att kasta dig ut ur en pulka, nedför en brant backe. På en ölkväll hade polarna slagit alla mina rekord, oftast på första försöket medan jag försökte instruerar dem hur man gör.
Har även PGR3, helt okey spel. Dock var det för mycket bilsimulator för mig, köra som ett raceress inte är inte min genre helt enkelt, jag kör hellre som en idiot.
Condemned och King Kong rekommenderar jag. Samt Madden 06. Ladda även ner demot till Fight Night 3.
Dead Or Alive 4 :)
Ghost Recon 3
COD har jag klarat flera gånger, ettan och tvåan. Är det värt att köpa till Xbox också då, är det bra att spela online tex, eller vad tror du liksom?
PGR3 var det första spelet jag köpte, helnöjd både med grafik och körkänsla. Lite stelt med antalet banor kanske, däremot finns det en hel del bilar.
Är verkligen Amped 3 bra, fick riktigt dåliga omdömen på Discshop bl a.?
Finns Halo 2 för 360 eller får man köra på gamla isåfall?
Halo 2 finns inte till 360. Däremot kan man spela xbox-versionen på 360:n. Och har du det inte såg jag det för 149 kr på elgiganten.
Kameo är också ett bra spel, lite kort, men kul.
Condemned är det jag rekommenderar mest, djäkligt roligt att köra ett skräck/melee-fps på konsoll. Mycket bra stämning i spelet.
De spelen som kommer att bli ett måste för mig är följande:
Elder Scrolls IV - Oblivion
Burnout 360
Too Human
Gears of War
Kommer en hel del annat snask också, men de ligger i osäkerhets-zonen. Så där blir det att avvakta.
Nu håller jag bara tummarna på att de flesta av dessa spel släpps under Mars-April
magnusfeldth skrev:
Halo 2 finns inte till 360. Däremot kan man spela xbox-versionen på 360:n. Och har du det inte såg jag det för 149 kr på elgiganten.
Yes, har köpt det nu. Hörde Halo 2 kommer till 360 plus att 3an är på väg.
Finns ju inte speciellt mycket spel ute nu. Vill skaffa pro evoltion soccer och fifa men inte den versionen som finns ute nu.