SIBA Trollhättan faktiskt kvar några premium länge, men nu bör de väl vara slut. Annars finns det ett större antal kvar i Japan ;)
Ring till nån större kedja (tex EB Games) och fråga så kan de nog ge dig hjälp.
20 svar · 999 visningar · startad av caze
Vill köpa hela paketet med alla tillbehör som hårdisken t ex. Någon som vet? :)
SIBA Trollhättan faktiskt kvar några premium länge, men nu bör de väl vara slut. Annars finns det ett större antal kvar i Japan ;)
Ring till nån större kedja (tex EB Games) och fråga så kan de nog ge dig hjälp.
När ska nya skeppningar av XBOX 360 ske? Fan, MS tabbar ju sig som fan med det här.
m_soderlund skrev:
När ska nya skeppningar av XBOX 360 ske? Fan, MS tabbar ju sig som fan med det här.
Så länge Sony inte ens är i närheten av att släppa PS3:an så är det nog rätt lugnt. ;)
Jag snackade med en polare i veckan, han sa att de som förhandsbokar nu får besked om leverans i FEBRUARI!!!! Detta kan väl ändå inte stämma, om det är så är det ju en katastrof och skandal.
PS3:an har ju übermånga rykten när den ska komma, vissa tror ju faktiskt på våren 06... Nåja, kanske, kanske inte. Jag väntar till sony säger nåt officiellt.
Hur blev det med leveransen efter den 16 december? Är de redan slut eller är den försenad?
Kuriosa: PS3 har en processor med nio kärnor! :)
magnusfeldth skrev:
Jag snackade med en polare i veckan, han sa att de som förhandsbokar nu får besked om leverans i FEBRUARI!!!! Detta kan väl ändå inte stämma, om det är så är det ju en katastrof och skandal.
Det är samma besked vi som återförsäljare fått (visserligen med en bunt mellanhänder, men ändå..). Så det kan nog stämma.
magnusfeldth skrev:
PS3:an har ju übermånga rykten när den ska komma, vissa tror ju faktiskt på våren 06...
...i Japan. Lägg på ett kvartal eller två för lanseringen i Europa.
Så det kan finnas en risk att alla premium är slut i hela Stockholm och att man tvingas vänta till Februari!? Får se till att ringa runt imorn när alla butiker öppnar.
kolla blocket eller liknande.
M.Cheraghi skrev:
kolla blocket eller liknande.
Tack, att jag inte tänkte på det, då har jag en bra plan B där. :)
caze skrev:
Tack, att jag inte tänkte på det, då har jag en bra plan B där. :)
np, såg att dom hade en hel drös 360 där ;)
Dryden skrev:
...i Japan. Lägg på ett kvartal eller två för lanseringen i Europa.
Tror du verkligen de vågar köra så? Efter alla problem de hade med import av PSP borde (obs, borde) de ha lärt sig att det inte funkar att släppa den så sent efteråt utanför Japan. Nä, jag tipsar på att de kommer att lansera tämligen tätt.
Har förhandsbokat ett ex på EB Games men de får in så få antal varje leverans så frågan om et kommer snart eller inte. Åker nämligen tillbaka till Kalifornien den 20:e Januari och måste ha ett innan dess. Alla på blocket har sålt sina, vill inte köpa ett använt ex, utan endast ny förpackning. Ingen som vet om det finns kvar någon stans. Har ringt runt till samtliga varuhus i Sthlms området.
Jag va in på Game igår då sa han att det bara var att säga till dom hade hemma.
Game?
Ja det finns en kedja som heter game, http://www.game.se/
Och butiken jag besökte ligger i Borlänge.
Tack! Nu har jag mig ett Core paket med hårdisk och extra kontroller samt Project Gotham Racing 3 till att börja med. :)
Vart fick du tag på det ?