EsenMedlem sedan mars 20024 456 inläggFrågan#1 Har precis köpt spelat The Movies men får det inte att fungera?
När jag sätter in spelat i DVDläsaren så händer inget, Förutom att datorn börjar gå segt och ibland hänger sig och jag tvingas starta om...
Sätter jag där emot i BF2 så fungerar det utmarkt...
Vad kan felet var?
Det verkar ju iallafall som att det e TheMovies skivan det e fel på och inte DVDläsaren...
EsenMedlem sedan mars 20024 456 inläggIngen som har något tips på vad det kan vara för fel?
EsenMedlem sedan mars 20024 456 inläggTydligen måste man ha en Engelskversion av XP för att det ska fungera?
Varför har dom gjort så här?
oskobMedlem sedan maj 20021 558 inläggLåter ju lagom korkat. Kollat på hemsidan om det finns någon patch av något slag?
EsenMedlem sedan mars 20024 456 inlägg
oskob skrev:
Låter ju lagom korkat. Kollat på hemsidan om det finns någon patch av något slag?
ska göra det
R/ Under kategorin Patch på hemsidan står det "None" så dom har inte kommit ut med några än, Men man för väl hoppas att dom gör det snart...
Mc FettoMedlem sedan nov. 20022 355 inlägg
Esen skrev:
ska göra det
R/ Under kategorin Patch på hemsidan står det "None" så dom har inte kommit ut med några än, Men man för väl hoppas att dom gör det snart...
Står det utanpå kartongen eller? Annars hade jag lämnat tillbaka det i väntan på bättre tider!
EsenMedlem sedan mars 20024 456 inlägg
Mc Fetto skrev:
Står det utanpå kartongen eller? Annars hade jag lämnat tillbaka det i väntan på bättre tider!
Har redan öppnat förpackningen...
Och det står "An english version of Win 98SE/ME/XP"
Mc FettoMedlem sedan nov. 20022 355 inläggJa då är det tyvärr bara att vänta!
EsenMedlem sedan mars 20024 456 inläggInstallerad en Engelsk version, Men fungerar fortfarande inte...
maydayMedlem sedan aug. 20003 473 inläggkolla FAQ på sidan om det står nått
Hadde stul med NFSMW fick köra installationen i kompabilitetsläge för win2k på min Xp burk