Hängde den sig? :p
Jupp, så är det, nu har man testat en Xbox360 på en HDTV :)
Who want's to f**king touch me!? :f :birp :h
13 svar · 847 visningar · startad av magnusfeldth
Jupp, så är det, nu har man testat en Xbox360 på en HDTV :)
Who want's to f**king touch me!? :f :birp :h
Hängde den sig? :p
Nix, flöt på finfint... Däremot spelade jag King Kong och blev uppkäkad av en t-rex hela tiden.
Jag funderar pa att kopa en sjalv till mig idag.
I wanna touch your trallalala. :P
Nice! Du vet Magnus, jag kikar förbi under julhelgen och spöar skiten ur dig. När jag ändå har vägarna förbi menar jag. ;)
Sure thing dryden - jag väntar min senast den 16 dec, så det blir finfint :)
Jag var på VIP-visning i lägenheten på drottninggatan för ett par veckor sen. Blev klart imponerad av konsollen. Hade från börjat inte tänkt skaffa mig nån, men nu kommer det att bli en. Dock inte förrän nästa år.
Cool, hur hamnade du hos fröken Dark??
Kontakter kan man väl säga ;)
Har du varit i lägenheten? Jag blev grymt imponerad när jag till exempel såg ett par gymnastikskor bredvid motionscykeln och ett par finskor bredvid sängen. Det kändes faktiskt som om man var hemma hos nån på ett sätt. Iofs blev det mest Dead or Alive 4, ungefär 3 timmar i sträck :P
magnusfeldth skrev:
Däremot spelade jag King Kong och blev uppkäkad av en t-rex hela tiden.
Det där är precis min erfarenhet av Xbox 360. ;)
Rikard skrev:
Det där är precis min erfarenhet av Xbox 360. ;)
Var tillbaka och spelade det igen idag... om man skjuter de flygande krypen som rushar omkring tar rexen och äter upp dem istället... på så sätt klarade jag mig :)
Leigs, nope, har inte varit där :( hade gärna varit det dock.
legis skrev:
...och ett par finskor bredvid sängen. ...
snackar vi fin-skor eller finskor? För det en av de sakerna kan jag nog fixa ;)
magnusfeldth skrev:
snackar vi fin-skor eller finskor? För det en av de sakerna kan jag nog fixa ;)
hahaha touché! (y)
Hm, maskinen som jag testade på var verkligen hödljudd deluxe. Min gamla tjocka PS2:a som jag tyckte lät mycket framstår ju som ett tyst litet fromt lamm i jämförelse och det var något som drog ner 360:ns betyg. Handkontrollen fungerar men jag gissar att det finns bättre varianter som är lite mer greppvänliga än originalen. I övrigt såg det ju vettigt ut och jag ska väl egentligen inte uttala mig om titlar, spelkänsla och grafik när jag inte sett mer än jag gjort. Men kort och gott; intressant maskin helt klart men de måste verkligen åtgärda ljudnivån om jag ska skaffa en.