OdeMedlem sedan mars 2003664 inläggMitt spelande har legat ett tag på is och skall jag vara riktigt ärlig så börjar jag så smått tröttna på spelet. Men har man gett sig den på att klara ett spel så har man.
Så idag tog jag mig tid att spela en stund. Ligger för närvarande på 2:a plats på listan. Hann köra några lopp idag och dessutom skaffa mig en ny kärra. Inte fullt utrustad än men den är ju ändå en fröjd för ögat:
jag har fixat första racet men jag fattar inte vad man ska göra på andra racet ??
finns de nån speciell teknik ska man ta nitro och gas samtidigt eller??
han åker ju i 900 mpo ändå spängs inte han motor x(
OdeMedlem sedan mars 2003664 inlägg
NFSMW IN LOVE skrev:
jag har fixat första racet men jag fattar inte vad man ska göra på andra racet ??
Kanske dags att byta så du får spelet på svenska?
CompusaMedlem sedan jan. 20023 327 inläggKänns som Most Wanted och NFSMW IN LOVE är samma person...
DannyMedlem sedan juli 200412 913 inlägg
Compusa skrev:
Känns som Most Wanted och NFSMW IN LOVE är samma person...
Precis min tanke... först kanske han blev wanted så han fick skaffa nytt konto?! :)
NFSMW IN LOVE skrev:
finns de nån speciell teknik ska man ta nitro och gas samtidigt eller??
han åker ju i 900 mpo ändå spängs inte han motor x(
Du menar att du undrar hur man vinner i drag race!? :) ...ja timing är a och o!! "perfect start" och "perfect shift" varenda gång helst... sedan tar du nitro när du känner att det är läge för en liten extra kick, dvs du ligger inte så högt i varv och du har rent framför så du inte krockar. Det är det svåraste tycker jag, men man får köra om och om tills man kan banan, då brukar det ordna. Jag har nog aldrig klarat ett drag på första försöket, ändå har jag bra timing.
Ode skrev:
Mitt spelande har legat ett tag på is och skall jag vara riktigt ärlig så börjar jag så smått tröttna på spelet. Men har man gett sig den på att klara ett spel så har man.
Så idag tog jag mig tid att spela en stund. Ligger för närvarande på 2:a plats på listan. Hann köra några lopp idag och dessutom skaffa mig en ny kärra. Inte fullt utrustad än men den är ju ändå en fröjd för ögat:
Jag har också börjat tröttna lite nu, men det är ju inte så mycket kvar. Jag håller på med dom där challenges, ligger på 38 eller nåt. Det är svårt som fan kan jag meddela!! Tollboth race, då måste man köra helt perfekt för att vinna. Kommer alltid till tullarna med andan i halsen. Dessutom är snutarna galnare än nånsin.
Just nu kör man med en Carrera GT faktiskt, läcker bil (fast inte i min smak), men din var snygg, häftiga färger. De där kromade fälgarna var lite tuffa faktiskt...
vadå var på engelska står de vad man ska göra
de var ju bara den videon ibörjan som man skipar de första man gör , sen kan man ju inte se den igen
tack danny , jag kommer tillbaka om jag fasnar igen
Moget att man av misstag rammar sönder första bilen under Bounty och sen evadar polisen, eftersom ingen annan polisbil har hittat en. :(
CompusaMedlem sedan jan. 20023 327 inlägg
M.Cheraghi skrev:
Moget att man av misstag rammar sönder första bilen under Bounty och sen evadar polisen, eftersom ingen annan polisbil har hittat en. :(
Frustration kallas det och det är helt förståligt ;)
DannyMedlem sedan juli 200412 913 inlägghehe... ja men det kan du öva på... det är ju milestones där man ska klara sig undan UNDER en viss tid... det är ju iofs 2 minuter eller så...
Jag håller bara med, första bilen som man stöter på får man vara försiktig med, alltid när man vill ha långa jag då råkar hans bil pajja eller så hängde han inte med eller nåt...
NFSMW IN LOVE skrev:
tack danny , jag kommer tillbaka om jag fasnar igen
Jag tycker drag race är riktigt ballt. Ett annat tips: Försök komma framför den andra och blockera honom. Det brukar kunna göra susen. Oftast använder jag ingen nitro på hela racet, det går bra ändå.
Fastnar du med nåt, så kolla i den där guiden jag länkade till i början av tråden...
DannyMedlem sedan juli 200412 913 inläggVeckans fråga:
Kan en PC spela mot en XBox i LAN!?
Min (PC) är dessutom i version 1.3, sånt brukar ju kunna ställa till det ytterligare...
DannyMedlem sedan juli 200412 913 inläggFan också... vad dumt... krysslådan är ju nästan som ett PC-system... tycker det borde fungera... jaja... får väl släpa på datorn då istället :)
OdeMedlem sedan mars 2003664 inlägg
Danny skrev:
Just nu kör man med en Carrera GT faktiskt, läcker bil (fast inte i min smak), men din var snygg, häftiga färger. De där kromade fälgarna var lite tuffa faktiskt...
Jag håller med dig, Carrera GT:n är en läcker bil och går säkert riktigt bra när man har fått i allt. Men så kommer man till det där med ljudet igen. Enligt mig gör ljudet halva bilen, och när jag såg Carrera GT:n innan jag hade köpt den förväntade jag mig inte att den skulle låta som en Formel 1-bil. Men men, jag överlever... ;)