Need For Speed: Most Wanted på Xbox 360 var riktigt kul! Bra spel.
Need for speed: Most wanted!
396 svar · 23 913 visningar · startad av M.Cheraghi · sida 10 av 20
Frågan, av M.Cheraghi
Någon som lagt tassarna på det ännu? Vad tycker ni isåfall, jämnfört med UG2. 10-4
Läs frågan i sin helhet →vad för trainerprogram kan man ladda ner de eller??
men även om jag får massa cash och uppgraderar min porsche så tror jag inte att jag fixar dom jävla snutarna som är på level 5!!!!!!
mission impossible!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Danny har, så varför skulle inte du klara det?
NFSMW IN LOVE skrev:
vad för trainerprogram kan man ladda ner de eller??
Ett program som man kör i bakgrunden som fuskar lite med minnesvariabler.
Sök efter:
NFSMW-MegaTrainerBE12.zip
eller om du har v1.3
NFSMW-MegaTrainerBE13.zip
NFSMW IN LOVE skrev:
men även om jag får massa cash och uppgraderar min porsche så tror jag inte att jag fixar dom jävla snutarna som är på level 5!!!!!!
Men kom igen!!! Dom där fjollsnutarna är lika puckade som dom andra bara det att deras bilar går lite fortare. Iofs, aningens smartare är dom väl, dom brukar stå och vakta "cool spots" så man får gömma sig där det passar bara.
Jag tycker dom är lättare att tampas med än på Level 4, tycker det känns som det är mer Rhino på Level 4. Nä, Level 5 är kul, det roligaste är när man rammar Cross bil!!! :)
allså jag har inga problem med att åka ifrån dom men man måste ju sakna ner lite om man ska klara bounty eller milestones. specielt milestonen där man ska krocka 28 polisbilar
hur mycke pengar får man trainerprogramet ???
de va lätt med corvette c6 , som jag hade över 1mijon bounty och hade klarat alla milestones sen hade jag lite otur och åkte fast !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
annars kan man ju bara skriva castrol i huvud menyn så får man en castrol ford GTI
Inhandlade nfsmw i helgen och nu skulle det installeras.
Blev lite förvånad när det inte kom upp något val att installera utan spela, avinstallera och de andra valen.
Tryckte spela och då startade.... underground!!??
Går det inte att ha båda installerade eller måste man avinstallera underground först?
Det skall gå att ha bägge, det finns tom en bonus/cheat som gör att om man har underground installerad så får man några tusen extra att starta en kariär.
GunnarD skrev:
Det skall gå att ha bägge, det finns tom en bonus/cheat som gör att om man har underground installerad så får man några tusen extra att starta en kariär.
Hittade info i nfsmw-forumet hur man skulle göra för att installationen skulle fungera, så det löste sig.
Blev lite besviken på grafiken, men det kanske är mitt grafikkort som inte är så bra?
Har ett Radeon X800 XT.
Tycker att grafiken flimrade lite fast det hackade inget iaf.
Hmm, komi ett dilemma nyss. Skulle åka upp på en ramp för att åka in i ett vattentorn, men efter rampen var det ett stup o ett räcke. Jag hade tydligen för lite fart så min nos damp ner där emellan och polisbilen stod över mig. Bilen studsade omkring där på nosen o jag tänkte att nu var jag busted, men den röda linjen åkte bara fram o tillbaka och till slut stod polisbilen kvar över rampen/räcket och jag flyttades tillbaka 20meter så jag fick polisen framför mig.
Bilen blinkade som om man kommer in på banan igen i gamla spel...
Nån mer som varit med om nåt sånt?
pedda skrev:
Blev lite besviken på grafiken, men det kanske är mitt grafikkort som inte är så bra?
Har ett Radeon X800 XT.
Tycker att grafiken flimrade lite fast det hackade inget iaf.
Provat olika inställningar i spelet;
800*600 hög detalj
1600*1200 låg detalj
osv.
Själv kör jag nu på 1024 tror jag med max detalj och jag har ett X850XT.
Har aldrig hackat förutom då jag har flyttat saker mellan datorena samtidigt men det det är nåt hack på en bråkdels sekund. Inget jag har märkt av så mycket.
Efter lite trixande med inställningarna så duger det.
Får se hur många timmar man orkar sitta o spela i natt. ;)
NFSMW IN LOVE skrev:
allså jag har inga problem med att åka ifrån dom men man måste ju sakna ner lite om man ska klara bounty eller milestones. specielt milestonen där man ska krocka 28 polisbilar
Jag tycker inte det är så knepigt iaf. Man får se till att inte bli stillastående, fastnar man så är det bara att backa fort som fan innan dom andra kommer.
Man behöver inte krocka dom, det räcker att toucha :) fast du kanske menade att pajja bilarna...
NFSMW IN LOVE skrev:
hur mycke pengar får man trainerprogramet ???
99 miljoner, räcker till några fälgar :)
NFSMW IN LOVE skrev:
de va lätt med corvette c6 , som jag hade över 1mijon bounty och hade klarat alla milestones sen hade jag lite otur och åkte fast !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Klantigt att sumpa din bästa bil! :) jag brukade ta ett gammalt save när jag väl blev busted...
NFSMW IN LOVE skrev:
annars kan man ju bara skriva castrol i huvud menyn så får man en castrol ford GTI
mmm... men det är ju ett fusk, spelet märker det liksom, kanske påverkar nånting, jag vet inte. Men om man moddar sin profil så märks det inte... det är som i livet för övrigt, det gäller att buffla, mygla och fuska så mycket som möjligt, fast inte bli upptäckt :)
när man har spöat 10 så kan man ju köpa porsche cayman S :p den går nog ruskigt fort,Själv är jag på 10#
när man har spöat 10 så kan man ju köpa porsche cayman S :p den går nog ruskigt fort,Själv är jag på 10#