Hej!
Vet inte om det här hör hemma här eller i spelforum, eller nått annat men här blev det nu!
Har ett problem, När jag går in i Nhl2005 och har handkontrollen ikopplad så bara den bläddrar runt runt runt runt runt runt runt i menyerna. Kontrollen funkar felfritt i andraspel.
Någon som har nått förslag på vad jag ska göra för att fixa det här?
Kom med alla förslag ni har så fort som möjligt tålamodet är lågt nu :OO
Jag har en ps kontroll... i en adapter så att jag kan köra med den i datorn. En "EMS Dual Shooter USB II Adapter" sitter kontrollen i... Hjääääääääälp!
Exakt det där problemet har jag i FIFA 2005 till PC. Jag kör ingen handkontroll utan här verkar det vara min mus (Microsoft Wireless Optical Mouse 2.0) som ställer till med problem. När jag startat spelet så tickar den bara igenom menyerna och det går således inte att komma förbi (ungefär som att någon knapp skulle vara konstant nedtryckt). Jag löste det hela genom att plugga ur musen, starta spelet och sedan plugga in musen igen - då fungerar det för mig.
Det ska tilläggas att spelet har installerats på en annan burk, med en likadan mus, utan några som helst problem vilket bara förbryllar mig ännu mer. :o