webForumDet fria alternativet

Såg en PSP igår

Datorspel

2 svar · 274 visningar · startad av magnusfeldth

Medlem sedan jan. 20034 480 inlägg
Frågan#1

När jag var ute och shoppade såg jag en PSP i en monter... troligen USA-import (även möjlig Japan-import förståss, men USA är vanligare)... Riktigt nice. Kände inte på den, men skall nog göra det nästa gång jag har vägen förbi. Den såg för övrigt inte alls lika plastig ut som Nintendo DS är, utan skön och lyxig.

Nån som känt på en PSP?

Medlem sedan jan. 20034 480 inlägg

Re: Såg en PSP igår

magnusfeldth skrev:

Nån som känt på en PSP?

Jag har nu själv fingrat på en live PSP... mycket nice, väldigt mycket nice kan jag säga :)

Medlem sedan maj 2000444 inlägg

Re: Re: Såg en PSP igår

magnusfeldth skrev:

magnusfeldth skrev:

Nån som känt på en PSP?

Jag har nu själv fingrat på en live PSP... mycket nice, väldigt mycket nice kan jag säga :)

jag var faktiskt över i newyork på releasedagen i USA och gick av en ren slump in i en Sony store där det var fullrulle med cnn som gjorde ett repotage och dom ropade ut att dom bara hade 10st kvar i butiken. Och eftersom jag alltid har gillat prylar så kunde jag inte låta bli att köpa mig en.

Den är riktigt skön faktiskt, synd bara att jag inte riktigt kom när jag köpte den att jag inte gillar att spela spel så mycket. Men mina rumskamratar sitter titt som tätt och spelar Tony hawk på den och dom verkar inte klaga.

Själv har jag använt den någon gång för att visa lite bilder på för bekanta när jag inte har tillgång till nät eller har med mig en bärbara. Riktigt skön skärm (samma som sonys Vaio bärbara) Kanske inte riktigt det den är till för men det är jag så jag använder min för tillfället :)

Simon

251 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
123 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
125 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
120 ms — ändringar (db)