tronez skrev:
Själv har man legat av sig lite då ex-jobb å annat ställer till det lite, men jag har iaf, inom 1-2h fått upp min tauren warrior till lvl 54 på runetotem.
Är du uppe i Tarren Mill och härjar nåt?
Vinka om du ser Rolf, lvl55 Paladin.
58 svar · 4 101 visningar · startad av toha · sida 3 av 3
Har nu inköpt mig ett ex på Åhléns, dom var helt slutsålda på Tradition. Helgen är räddad. :)
Läs frågan i sin helhet →tronez skrev:
Själv har man legat av sig lite då ex-jobb å annat ställer till det lite, men jag har iaf, inom 1-2h fått upp min tauren warrior till lvl 54 på runetotem.
Bosse168 skrev:
Vart går man för att lära sig använda pilbåge och gevär?
Har för mig...
Gevär:
Horde - Thunder Bluff
Alliance - Iron Forge
Båge:
Horde - Ogrimmar
Allaince - Darnuss
Mr. N. skrev:
tronez skrev:
nja, inte mycket, jag laggar sönder och ser inte mycket innan jag dör. Jag e rätt värdelös på PVP oxå :) Blev iaf Grunt en gång, rank 2.
Ja, lagget är lite tråkigt, jag kan tänka mig att det är lika illa mellan banken och auktionshuset i Orgrimmar som i Ironforge (jag brukar få ett tiotal sekunders fryst spel för att sedan hitta mig själv lång bort från där jag nyss var. ;)). Själv har jag bara lagg precis när man anländer till fronten, sen flyter det på som det ska.
Jag hade en så underbar fight med en orc warrior strax utanför Tarren Mill, han var lvl55, jag lvl54. Jag mötte honom till häst, han var till varg. Båda två stod och betraktade varann ett litet tag, sedan klev vi av våra riddjur för att göra upp man mot orc. Det blev en lång och jämn kamp, han stod pall för det mesta jag skickade på honom, själv klarade jag mig bra tack vara mina heliga sköldar och healing spells. En warrior ut-DPS:ar väldigt lätt en paladin, vi är ju inte tänkta som en offensiv klass utan är helt enkelt jäkligt sega att ha ihjäl.
När han bara hade en liten strimma kvar på hälsan dyker plötsligt en undead rogue upp bakom mig och börjar hugga. Jag hade ihjäl min första kombatant och hade i stort sett ingen mana kvar så jag försökte fly men dog ganska omedelbart. Men jag kände mig inte besviken på något sätt, det var nog en av de roligaste striderna jag har haft i WoW. :)
Jag är numera Sergeant Rolf. (rank 3)
Har lyckats komma upp till First sergeant (rank 5) 2 veckor i rad nu. :p
Har precis börjat spela. Är det där PvP något att ha, eller dör man bara direkt? Och om man dör, är det börja om från början som gäller då? Kanske ska testa...
Earthen Ring heter den Realm jag brukar spela på. Är lv15 dwarf hunter. Spelar fortfarande på trial account :)
Battlegrounds tokäger. För några månader sen spelade jag endast battlegrounds i ungefär 3 veckor, då blev det iofs lite för mycket ;)
red. ???
Jag har ett antal chars.
Horde på agamaggan:
Jazzil lvl 60 shaman
Balunk lvl 6 warrior
Allience på Bladefist
Jazzil lvl 44 Mage
Onis lvl 27 Hunter
+ en massa ful chars som jag spelar o kastar typ :) :]
Har också hamnat i WoW-träsket nu.
Spelar på The Maelstorm, lvl 33 Human Paladin.
Det är ett farligt och djupt träsk... har startat en tredje karaktär på Hakkar nu. Sen tidigare har jag två på Earthen Ring.
Jag har inte spelat med paladinen Rolf på mycket länge nu, en kollega övertygade mig om att skapa en undead rogue på Darksorrow (PvP) och det var det bästa jag har gjort hittills, dingade 60 för någon månad sen. Jag är så djävulskt elak, särskilt i Thorium Point och Blackrock Mountain. Ibland är vi fyra rogues i en grupp som gankar skiten ur allting vi ser. Ja, jag är en sån som får folk att skrika och svära och gnälla på forumen, men då har jag uppnått önskad effekt. ;)
Ifall det går dåligt är det bara att rida ner till Redridge och mörda folk inne på värdshuset, eller min personliga favorit; sappa dom på botten av Lake Everstill och se hur dom drunknar. :L
Nu har ju min bror fixat ett eget konto efter att ha drivit upp en tauren warrior till lvl60 på mitt konto, så nu spelar vi tillsammans, han har efter att ha sett hur kul man kan ha skapat en troll rogue, själv har jag en troll priest och tycker mycket om det. Vi är på lvl17 för tillfället. En rogue med dedikerad präst är en mycket lyckad kombination, vi plöjer igenom allting i The Barrens.
hehe, låter mycket skoj!
har mest kört på RP server innan, men du är det en PvP server. ska bli skoj. Vi är tre som spelar ihop; en präst, en shaman och en warrior. Tror vi kan få mycket kul, trots att servern är full med 13åriga italienare. Om jag hade fått välja hade jag flyttat över till en RPPvP server med alla mina gubbar, verkar roligast!
Jag kan ju posta mina gubbar så får vi se om någon har sett mig nån gång. ;)
Obs! Notera att Loftburg egentligen är min brors gubbe.
Ah, Hillsbrad Foothills, ett av de mest legendariska gankområdena tillsammans med Stranglethorn Vale.
Jag träffade en lvl30 human rogue utanför yetigrottan idag. ;)
Tarren Mill ja och Hillsbrad. Satan i gatan vilket ställe. Levlade en warrior där för några veckor sen och blev gankad hela tiden. Lvl60-retaliation säger jag bara. In med min mage och sen är det corpse camp. Jag tillåter inte ganking, det blir minst tredubbel betraffning direkt :)
Mr. N. skrev:
Ah, Hillsbrad Foothills, ett av de mest legendariska gankområdena tillsammans med Stranglethorn Vale.
Jag träffade en lvl30 human rogue utanför yetigrottan idag. ;)
hehe! hur gör man sådana filmer? och vad har du för addons?
red. ???
Calevan skrev:
hehe! hur gör man sådana filmer? och vad har du för addons?
För att skapa filmen använde jag Fraps.
Jag kör Nurfed UI (beta), Titan panel med div. addons, ScrollingCombatText, Stunwatch (håller koll på mina stuns), idMinimap (för att rensa minimapen från onödigt krafs) och en bunt andra som jag inte kommer ihåg såhär på rak arm. Har just vant mig vid Nurfed efter att ha kört Cosmos väldigt länge.