Alliance är slampor som bara gankar en hela tiden.
LONG LIVE THE HORDE
lvl 40 Troll Shaman, namn = Sabbacus
Jag har också en CE och spelar med en mini diablo som så vackert har undertexten "Lord of terror, Level 1". Hur gullig som helst :)
58 svar · 4 101 visningar · startad av toha · sida 2 av 3
Har nu inköpt mig ett ex på Åhléns, dom var helt slutsålda på Tradition. Helgen är räddad. :)
Läs frågan i sin helhet →Alliance är slampor som bara gankar en hela tiden.
LONG LIVE THE HORDE
lvl 40 Troll Shaman, namn = Sabbacus
Jag har också en CE och spelar med en mini diablo som så vackert har undertexten "Lord of terror, Level 1". Hur gullig som helst :)
Bloodscalp (pvp)
Xeno (Insignia Fatalis) , lvl 58 Undead Rogue
Ravens Crest
lvl 35 Human Priest
lvl 18 Human Rogue
Argent Dawn
Lvl 9 Human Warrior
Dragonblight
Lvl 7 Tauren Shaman
Gandalf skrev:
Jag är så obeskrivligt förbannad på blizzard just nu. Min vrede går nästan inte att beskriva. Helgen skulle uppfyllas av ett totalt nötande, och när jag kom hem vid halv 11 efter skolan med mitt WoW exemplar i väskan befann jag mig i ett lyckorus. Jag installerade wow samtidigt som jag småläste lite guider för att veta hur jag skulle spela min rouge, och jag kommer in på sign-up sidan går allt som det ska, fram till betalningssättet eftersom jag inte har något kreditkort.
Och det går inte att slinka runt. Jag drar in till nordea för att fixa ett visa, men glömmer att be om kortnummret i min besvikelse över att jag inte fick något kort direkt :(Och nu är sidan nere. Om det inte varit för det oerhört ruttna upplägget av blizzard att man måste binda ett kreditkort till kontot (eftersom gamecard in säljs för i början av mars) hade jag hunnit med c:a 8 timmars spelande nu.
Jag är uppgiven och rasande :(
Det går väl ändå inte att få ett kortnummer på ett kommande VISA direkt när du beställt det?
Dunemaul - Nightelf Druid lv 13
Hum, ett par ringar och en ny necklace borde du iaf skaffa dig :)
Qimen, hoppas för dig att det inte är på Daggerspine servern för då ligger du pyrt till! ;)
Min Shaman kossa gillar inte alver! ;)
Får förhoppningsvis wow imorgon....
Skramlar pengar till en pålle. Nån som känner till ett bra ställe att loot-jaga? Har hört att Azshara skulle vara bra men har inte vart där.
toha skrev:
Skramlar pengar till en pålle. Nån som känner till ett bra ställe att loot-jaga? Har hört att Azshara skulle vara bra men har inte vart där.
Beror ju på vilken level du är, men tror nog att det är bäst att köra instancer om och om igen för loot.
Hur går det för er WoW lirare?
Själv har man legat av sig lite då ex-jobb å annat ställer till det lite, men jag har iaf, inom 1-2h fått upp min tauren warrior till lvl 54 på runetotem.
Jag har en level 60 Night elf Hunter och en level 30 Gnome Mage, båda på Doomhammer.
inte illa, jag har några alt karaktärer oxå - 26 rogue, 22 priest och en 17 mage
kommer spela priesten när jag har fått upp min warrior te 60, då pristen verkar grymt rolig att lira
Vart går man för att lära sig använda pilbåge och gevär?
Ligger alla warcraft servrar nere kommer inte in på någon. :(