Hej!
Är det någon som tycker att det är lite väl lätt att få till ett hs i nya cs? Spelade hela kvällen igår och det kändes som mer än hälften av alla frags var hs! Någon som fått samma känsla?
Cs: Source
8 svar · 401 visningar · startad av ruban
Spelar man public så tycker jag alltid det är lätt att få hs oavsett om det är CS:S eller gamla CS. :)
Men det kanske är som du säger att det är för enkelt. Känns som att man har mindre nytta av att kunna hantera rekylen när man sprayar då. Vilket faktiskt är svårare att lära sig än att skjuta hs även i gamla CS.
Jo. Huvudet på en människas kropp täcker väl kanske ca 10%. Och om då ca 50% av alla frags blir hs så är det ju nåt som är på tok?
Spray and pray, liksom det är väl det ;)
Nä men krävs en hel del uppdateringar innan det blir "ok".
Förresten, varför fortsatte du inte på förra tråden som jag skapade? Den behandlar ju detta en del :)
Men den kanske kändes lite old hehe.
Ja vi får hoppas att det kommer lite uppdateringar med lite putsningar. Men det är ändå godkänt för att vara en första version! Jag tänkte inte på att det fanns en tråd om css redan.
kanske beror på att 90% av alla siktar på huvut
Någon som vet om det finns nån site där man kan kolla alla CS: S spelares stats och även stats på alla servers! Jag vet att det fanns en sådan site när det bara var vanliga cs som gällde!
Jag tycker vapnena i CS:S är brutalt äckligt och skrämmande fula. :)
Lira det lite till nyligen.
Flyter det bara server - klient så är det fina fisken lira.
Men fps-loss blir det allt vid mycket aktivitet tyvärr, men det är bara en början så. Kommer la bli bättre hoppas jag.
Stabil fps är viktig i dessa spel.