Metroid Prime 2: Echoes släpps i USA om 3 dagar. Vet dock inte när det släpps i Europa.
Men det är ju 1 tips
4 svar · 248 visningar · startad av Syd
Har nu spelar igenom hela Castlevaniaserien till GBA, och törstar efter mer. Döm om min förvåning när jag nu fick reda på att Konami av någon anledning inte har släppt något till GCn. Konami har ju alltid släppt Castlevania till Nintedno konsollerna, och så helt plötsligt ger de bort ett nytt CV till Playstation 2 istället.
Vad skall jag - Nintendoälskare som jag är - göra nu? Alla spelen spelade, och inte råd till både en ny konsoll och ett spel.
Har någon här hört rykten, eller liknande, som visar på att Konami kommer att skapa ett Castlevania till GCn också?
Om inget annat, ge mig tips på spel till antingen NES, SNES, GBA SP eller GC? Helst saker som liknar Castlevania / Metroid. Eller japan-stilade RPG spel! Ge mig tips så att jag kan fördriva min vardag!
Metroid Prime 2: Echoes släpps i USA om 3 dagar. Vet dock inte när det släpps i Europa.
Men det är ju 1 tips
Ett bra tips! Men tyvärr försent, har nämligen redan vidtagit alla åtgärder för att få det hem kvickast möjligt. Men det dröjer säkerligen omkring en vecka innan jag får det... och under de närmaste sju nätterna har jag då inget att göra. Tips och förslag (även sådana som inte passar in i min beskrivning av spel jag vill ha men som ni vet att man är tvungen att älska)!
Jag drar lite av de få spel jag gillar starkt till GC då.
Tales of Symphonia
(släppt i U.S, vet inte hur det är här)
Betyg 8/10
Final Fantasy: Crystal Chronicles
Tyvärr inte spelat... Men gör lite research... Det är ju FF, måste vara bra.
Betyg ??/10
Starfox Adventures / Zelda, Wind Waker
Du har säkert kört dom, bra äventyrsspel 8/10 tycker jag dom är vädra i betyg
Def Jam Fight for N.Y.
Riktigt grymmt fightingspel med karaktärer som Snoop, ICE T, Carmen Electra, Fat joe m.fl. Snyggt och roligt, tyvärr är fightingsystemet inte det bästa, mycket mashing.
Betyg 7/10
Metal Gear Solid: Twin Snakes
Har du inte kört Metal Gear Solid, och då pratar jag inte om Metal Gear Solid 2. Så ska du definitivt ha det här. Jag har både orginalet och den här remaken, men har du kört orginalet så är det nog inte värt det.
Betyg 10/10
Det är väl vad jag kommer på. Finns inte så otroligt mycket spel till GC och det kommer inte så förbaskat mycket heller.
Blir väl bättre.
Tales Of Phantasia släpps inom några dagar, den verkar vara klart spelbar för mig som älskar de flesta typer av RPGs. Den skall inhandlas efter MP2:E.
Men spelet jag köpte idag blev då Final Fantasy: Crystal Chronicles, som tidigare fan av FF2, FF3 och FF7 så har jag hitintills blivit blivit glatt överraskad. Har dock bara hunnit spela en timme eller så. Får se hur det artar sig.
Tack för tipsen!