webForumDet fria alternativet

far cry

Datorspel

9 svar · 311 visningar · startad av matteblatte

Medlem sedan maj 200435 inlägg
Frågan#1

hej hej varför kan jag ej starta far cry det står att jag saknar en dll fel men när jag fixa t den kommer det upp en till och så vidare?????

Medlem sedan jan. 20016 874 inlägg

Fortsätt att dumpa *.dll filer till din win mapp tills spelet slutar fråga.

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

Flyttar tråden från Datorspel - Övrigt.

Frågan så. Har du köpt spelet?

Dryden skrev:

Flyttar tråden från Datorspel - Övrigt.

Frågan så. Har du köpt spelet?

Fråga inte, så slipper du bekymra dig om det är olagligt eller inte ;)

frankof skrev:

Fråga inte, så slipper du bekymra dig om det är olagligt eller inte ;)

Har varit med förut om att folk har problem med spel som inte startar, just av den enkla anledningen att det inte är original.

Dryden skrev:

Har varit med förut om att folk har problem med spel som inte startar, just av den enkla anledningen att det inte är original.

det har jag också ;) men så länge vi inte vet att det är en kopia kan vi väl svara på frågor med gått samvete ;)

Medlem sedan maj 200435 inlägg

det är en dll fil som heter msvcp71 kan man få tag i den filen nånstans

http://www.google.com/search?q=msvcp71&restrict=Svenska&btnG=Google-s�kning
Testa även att sök på din egen dator, det är förvånande hur många filer man hittar där ;)

frankof skrev:

det har jag också ;) men så länge vi inte vet att det är en kopia kan vi väl svara på frågor med gått samvete ;)

Så vi ska sitta och jaga lösningar när lösningen kanske är så enkel som att det inte är original? :OO Jag själv hade inga problem när jag installerade mitt originalexemplar, men visst, det kan ju diffa beroende på datorkonfiguration. Som sista utväg (eller första?) så kan han ju alltid höra med UbiSoft om de känner till problemet. :)

Dryden skrev:

frankof skrev:

Så vi ska sitta och jaga lösningar när lösningen kanske är så enkel som att det inte är original? :OO Jag själv hade inga problem när jag installerade mitt originalexemplar, men visst, det kan ju diffa beroende på datorkonfiguration. Som sista utväg (eller första?) så kan han ju alltid höra med UbiSoft om de känner till problemet. :)

Väl, då skall jag "svära i kyrkan", inga problem med att instalera far cry i min dator, andra datorer jag instalerade spelet i frågade efter massa *.dll- filer, samma skiva i alla datorer.

266 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.1dc6f849
116 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
140 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
124 ms — ändringar (db)