webForumDet fria alternativet

Hattrick - wF Cupen

Datorspel

254 svar · 4 961 visningar · startad av filippo · sida 6 av 13

Frågan, av filippo

Säsong 22 börjar nu dra sig mot sitt slut och det är dags att blicka framåt. Tanken jag har nu är att redan nu börja samla ihop lag till vår premiär av wF Cupen, start är beräknat till onsdagen mellan omgång 6 och 7. Är det någon som har något emot detta som brukar vara kvar i Svenska Cupen då så säg till. Jag kommer här att ta emot anmälningar och lägga upp de lag som anmäler sig, Det räcker

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan dec. 2001423 inlägg

Ja huga vilken match.
*ler*
Jag kan dock bara drömma om att ngn av mina spelare skulle komma upp i samma antal stjärnor som ngr av dina spelare har..
*ler*
Dock verkar supportrarna glada över att laget får möta lite tuffare motstånd. Kan meddela att klubben idag firar lite, då vi idag passerade 500-strecket på antalet supportrar. Klubben firade det genom att bjuda på ett grillparty på stranden.

Medlem sedan jan. 20032 850 inlägg

Denna match är inte bokad än:
Maignolia - Shrubbery BK, är den inte bokad imorgon eftermiddag klockan 16:30 så sker lottning mellan dessa lag, vinnaren tilldelas seger med 1-0. Enligt regler för wF Cupen Detta är för att lagen ska ha någon chans att få ny match om inget svar kommer.

Som jag skrev igår så skulle matchen vara accepterad idag klockan 13:00 eller informerat mig via PM.
Inget av detta har hänt under dagen och matchen lottades ikväll:

wF Cupen skrev:

Maignolia - Shrubbery BK = 1-0 Lottad 26/7 19:30

Med vid lottningen var Filippo, Dryden och Marja.

Medlem sedan dec. 20003 563 inlägg

Ops. Den är ansökt om för ett tag sen av mig.

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

filippo skrev:

Med vid lottningen var Filippo, Dryden och Marja.

Bekräftas. Det var jag själv som singlade slanten. En gammal enkrona från 1946 tror jag bestämt att det var.

Nåväl. På onsdag är det wF-cupdags igen efter förra veckans uppehåll. Min pressekreterare har haft fullt upp hela dagen. Ja, förutom att ligga med både tränare Johansson och med mig personligen (som är högsta huvudet i den här organisationen) så hann hon också få ut ett pressmeddelande.

FC Drydens pressmeddelande skrev:

4-0 i första gruppspelsmatchen bådar givetvis gott inför fortsättningen. På onsdag blir det dock hårdare tag mot Albinoleffe.
"- Väldigt svårt att förhandssnacka kring en sådan här match. Inget av lagen lär ställa upp med sin förstauppställning. Dock tycker jag att vi har flera goa gubbar på plan som bör kunna ställa till med problem för motståndarna." hävdar Johansson.
"- Jag spelar nog. De lär bli chockade över vad en 35-åring kan göra med bollen. Jag känner mig som 18." skrönar Johansson.

Edit: Igår fick jag för mig att det var tisdag, därav alla "imorgon" som egentligen ska vara "i övermorgon". Fixat.

cyprys skrev:

Ops. Den är ansökt om för ett tag sen av mig.

eftersom det kommer fram nu så kan inget göras... Om man har skickat förfrågning om match och inte fått svar så skriv det här under wF Cupen eller ett PM till mig. Jag försöker varje söndag kolla över vilka matcher som inte är klara och skriva dem här.

Idag fick jag spö. Det var det jäkligaste. 2-3 hemma mot Albinoleffe plus att de hade mage att skada min tränare! :o

De just nu intressantaste grupperna är A och C, svårt att se utgångsläget i dessa grupper.

Cupens överraskning måste vara Mikchester United som leder Grupp A på 9 poäng med överlägset bäst målskillnad. Ska de lyckas hålla hela vägen?

filippo skrev:

Cupens överraskning måste vara Mikchester United som leder Grupp A på 9 poäng med överlägset bäst målskillnad. Ska de lyckas hålla hela vägen?

Låt se. Låt se...

wF-cupens spelschema skrev:

Grupp A - 4 augusti
Mikchester United - FC Dryden

Nähä. Jag trodde väl det. Mikchester, era dagar är räknade. §jr ;)

Medlem sedan juni 2000516 inlägg

Äsch, bara 0-0 idag :l Detta duger inte, kanske dags att släppa in någon 'utomjordisk' mittfältare snart..

Icebreaker skrev:

Äsch, bara 0-0 idag :l Detta duger inte, kanske dags att släppa in någon 'utomjordisk' mittfältare snart..

Du behöver inte oroa dig för poängen, de blir inte fler nästa vecka heller! ;)

Medlem sedan feb. 200473 inlägg

Icebreaker skrev:

Jo, dags att kasta in a-laget i nästa match :e

Medlem sedan juni 200032 967 inlägg

De förbaskade stolpskjutarna kan ha slagit fluktarnas drömmar i kras. Svin är vad de är! ;)

Nästa vecka står Loserville för motståndet, och vi får hoppas på bättre lycka för våra betongkillar då.

filippo skrev:

Icebreaker skrev:

Lek inte med döden :p ;)

Icebreaker skrev:

filippo skrev:

Icebreaker skrev:

De gör livet roligare om man leker med döden... §e :bla ;) :OO

filippo skrev:

Icebreaker skrev:

filippo skrev:

Icebreaker skrev:

Du har inte mött wF bästa anfall än..... jag har dem hos mig! §e

filippo skrev:

Du har inte mött wF bästa anfall än..... jag har dem hos mig! §e

Du har inte mött wF's bästa försvar ;)
Vänta bara tills tränare Johan Läfsjö får höra detta, han kommer säkerligen plocka ut ett dussin A-lagsspelare nu :OO

Medlem sedan feb. 2003531 inlägg

Den som ändå kunde spela med massa reserver utan att förlora med 100-0 *suck*.

Medlem sedan nov. 20018 492 inlägg

Ah, seger med 3-2 trots en grov miss när jag skickade ordern som gjorde att laget spelade med en 4-2-4 uppställning! :e
Målgörare osv kommer imorn eller nåt då jag inte har tid just nu.

Dryden: Dream on! §e §jr

En match är inte klar än: Ayatollah BK - Kläppe IF i grupp B. Kom ihåg att det ska vara klart till imorgon eftermiddag då jag kollar var det igen.
Annars verkar alla sköta sig bra! ;)
Har någon skickat en förfrågan om match så skicka ett PM till mig eller skriv det här innan kl 15, måndag.

258 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
124 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
131 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
120 ms — ändringar (db)