Hattrick - wF Cupen
254 svar · 4 955 visningar · startad av filippo · sida 4 av 13
Frågan, av filippo
Säsong 22 börjar nu dra sig mot sitt slut och det är dags att blicka framåt. Tanken jag har nu är att redan nu börja samla ihop lag till vår premiär av wF Cupen, start är beräknat till onsdagen mellan omgång 6 och 7. Är det någon som har något emot detta som brukar vara kvar i Svenska Cupen då så säg till. Jag kommer här att ta emot anmälningar och lägga upp de lag som anmäler sig, Det räcker
Läs frågan i sin helhet →Zwery Zen skrev:
filippo skrev:
Nu är det bara att börja utmana varandra
Häpp!
Vissa lag kan och vissa inte, jag har lyckats så för er som inte klarade nu så får ni vänta till spelarna bastat klart! ;)
Det ska ju vara cupregler Zwery Zen, din klant! *läxar upp* :bla ;)
Mika3l skrev:
FEL!
DET SKA VARA VANLIGA REGLER UNDER GRUPPSPELET, DEN 18 AUGUSTI BÖRJAR CUPREGLER!
filippo skrev:
Mika3l skrev:
FEL DET SKA VARA VANLIGA REGLER UNDER GRUPPSPELET, DEN 18 AUGUSTI BÖRJAR CUPREGLER!
Haha, jag hade rätt!! :bla :e
Oooooops! :r :e
jupp.... FC Trones välkomnar TEAM-stolpskott till de djupa skogarna i Dalarna för en sjuhelsikes åktur ;)
Väl mött!
Så, nu har jag utmanat Shrubbery BK för våran lilla cup match på Herrington.
Lycka till alla deltagande lagen, och må Tyresö stå som segrare till slut :P
Väntar på Ayatollah BK's inbjudan...
PeW skrev:
Vem som skickar bokningen spelar ingen som helst roll bara matcen blir accepterad innan 13:00 imorgon måndag.
Filippo bör nu oroa sig. ;)
4-1 mot serieledarna iom lite omstrukturering inom laget.
Iofs skiljer det 3 divisioner mellan oss men ändå. :)
cyprys skrev:
Filippo bör nu oroa sig. ;)
4-1 mot serieledarna iom lite omstrukturering inom laget.Iofs skiljer det 3 divisioner mellan oss men ändå. :)
Jag är inte orolig, ditt försvar kommer att få sådan påfrestning på sig att de behöver 6 veckor att återhämta sig. :e
filippo skrev:
PeW skrev:
Vem som skickar bokningen spelar ingen som helst roll bara matcen blir accepterad innan 13:00 imorgon måndag.
Spelar ingen roll? Men gäller inte:
wF-Cup reglerna skrev:
Om en utmaning görs fel, till exempel att fel lag får hemmamatch, delas ett straff ut i form av baklängesmål.
Antal mål är två (2) stycken.
???
PeW skrev:
Spelar ingen roll? Men gäller inte:
wF-Cup reglerna skrev:
Om en utmaning görs fel, till exempel att fel lag får hemmamatch, delas ett straff ut i form av baklängesmål.
Antal mål är två (2) stycken.???
Jo, men huvudsaken är att rätt lag får hemmaplan, vem som utmanar spelar ingen roll.
okej
Ändring efter gruppspelet:
Lag 1 och 2 till A-Final och Lag 3 och 4 till B-Final
följ sedan spelschemat!
Imorgon gäller det! Har en trupp som är oerhört taggad på sin uppgift..........
Slutspel gäller för alla lag utom de som kommer 5:a i sin grupp, detta gör att det blir mer att spela för.
Lycka till!
Puhh, ja det var skönt att få starta cupen med en seger.
:)
Resultatet från kvällens drabbning mellan Utansjoboys och Loserville United blev till slut 4 - 2.
Instämmer med yerkin. 6*7 vann borta mot Ayatollah BK med 3 mål mot 0.