webForumDet fria alternativet

Far Cry

8 svar · 583 visningar · startad av ZiLLaZ

ZiLLaZMedlem sedan maj 200349 inlägg

Nån som testat Far Cry? Grafiken är ju väldigt bra och när man hamnar under vattnet så är det otroligt snyggt gjort men av nån anledning så gillar jag det inte :/ grafiken ser något tecknad ut.

nej jag längtar till December, Operation Flashpoint 2 :) om det har bättre grafik och lite mer "små" växter dit slängda på banorna så blir det nog ett spel som inte hamnar bland de dåliga spelen längst in som man aldrig plockar ut mer ;)

DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inlägg

Först av allt så flyttar jag tråden från Datorspel - Övrigt.

-------------------------------

Visst är grafiken det värsta (bästa) jag sett i ett spel men glöm för all del inte spelkänslan (ett vanligt fenomen i vår teknikgalna spelvärld), som också är av toppklass. Den är ju trots allt en stor "orsak" till varför man spelar ett spel timme ut och timme in. Men okej, grafikmotorn och utsmyckningen av utomhusbanorna lyfter verkligen spelet. Jag kan ju passa på att länka till min recension när ämnet ändå är uppe. ;)

På tal om kommande titlar så ser jag personligen framemot två spel i genren First Person just nu. Dels är det den nya expansionen till Medal of Honor men också det kommande Brothers in arms.

frankofMedlem sedan jan. 20016 874 inlägg

Du har inte missat att du kan välja olika rendreringssätt? (fyra olika, har dock inte testat annat än standard än)

greyhoundMedlem sedan maj 20031 472 inlägg

Jag får bara migrän av spelet, dock är det ganska skoj.

TengbladMedlem sedan dec. 19998 277 inlägg

Har klarat spelet, och japp det är ett av dom bästa spelen hittills :D

JonMedlem sedan juli 20011 304 inlägg

Ett av de i särklass roligaste och snyggaste fps jag har spelat! :)

Lord PinguMedlem sedan apr. 20013 480 inlägg

Sitter och lär mig sandbox...

mrhazeMedlem sedan juli 2002252 inlägg

Jävlar vad coolt BiA verkar... verkar vara ganska inspirerat av BoB :) (vilket borde anses som en bra sak..)

webzonenMedlem sedan feb. 2001390 inlägg

Far Cry är helt ok. Gillade det ganska mycket, men det ville äta upp en del ram-minne :)

128 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.7de19299
0 ms — hämta forumlista (cache)
0 ms — hämta statistik (cache)
122 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)