DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inläggDen här tråden är trasig. ;)
Jag har under natten fått säkert sju påminnelser om att det postats i tråden men inga av inläggen är nya. Nu under morgonen har jag fått ytterligare brev utan att det postats. Plus att det tog mig tre försök att posta detta inlägg.
Tips: stäng den här och starta en Dagens bild - del IV. :i
Är det jag som klantar mig eller? Får det inte att fungera att lägga till foto i inlägg nu.
r/ tydligen inte. Denna tråd kanske nått sitt max.
SsilfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg Fick precis 10 påminnelser. :L
Som Dryden säger, stäng tråden.
Web-TorMedlem sedan nov. 200013 890 inläggNär det blir så här brukar det lösa sig genom att flytta tråden till ett annat forum och sedan flytta tillbaka den igen.
Jag har gjort det nu så vi får hoppas att det löser sig.
Testar då.
Det är inte alltid man står överst. Sliten Anja kom tvåa på hemmaplan och ville nog gärna stå överst. Skillnad i prispengar är det säkert med :)
silfver skrev:
Vet inte vad som hände med min bild, ber om ursäkt för dubbelpost.
Den är nästan värd dubbelpost.
Snygg bild. Sköna färger med diset.
pepparMedlem sedan dec. 2001873 inläggVåreld
Bara en liten blomma i vårsolen!
PpettssonMedlem sedan jan. 20021 122 inlägg
OveRRidE skrev:
Vår på Aspgatan i Malmö! :D
Vår under ett fönster vid Mörby Centrum! :D
Blomma
Blomma 2
/Edit: Ändrade från direkt-infogning till länkar (tror inte man kan bifoga bilder i efterhand, eller?)
CCoccozzMedlem sedan apr. 20032 072 inlägg Eftersom det inte vill bli vår här, rätt ifall den var på väg förra veckan, så blir det en bild från golfbanan i Ulricehamn klädd i nyfallen blötsnö ;)
OOveRRidEMedlem sedan feb. 200112 078 inlägg Pettsson » Använd 'bifoga bild' istället, som tråden beskriver.
JJoakimEMedlem sedan feb. 20003 257 inlägg Ni borde väl känna igen mina ständigt återkommande motiv vid det här laget (vadå variation :OO), så denna orkar jag inte ens presentera, tagen för någon vecka sen iaf ;)
SsilfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg Försökte mig på en närbild.
mikulMedlem sedan aug. 20013 824 inläggVa ute o tog lite bilder på en klubb igår åt tidningen som jag jobbar på... Tyckte att denna blev ganska så bra faktiskt ;)
VVimpMedlem sedan juli 20022 537 inlägg
mikul skrev:
Va ute o tog lite bilder på en klubb igår åt tidningen som jag jobbar på... Tyckte att denna blev ganska så bra faktiskt ;)
OUT
Jobbar inte du i någon kiosk? :q
Mr. N.Medlem sedan sep. 20025 506 inläggJag har ägnat mig åt att finslipa mina tortyrmetoder:
TheonMedlem sedan jan. 20023 554 inläggDenna bild på en svärdslilja, kunde jag ta i somras. Under promenad på en sjöstrand fick jag syn på den ute i vattnet. det blev att vada ut och fotografera. Eftersom jag balanserade på en vinglig tuva när jag tog bilden, hade jag bråttom och såg inte alla småkryp som vistades på blomman.
Web-TorMedlem sedan nov. 200013 890 inläggIbland drömmer @nders om ett liv utan öl.
mikulMedlem sedan aug. 20013 824 inlägg
Vimp skrev:
mikul skrev:
Va ute o tog lite bilder på en klubb igår åt tidningen som jag jobbar på... Tyckte att denna blev ganska så bra faktiskt ;)
OUT
Jobbar inte du i någon kiosk? :q
nepp...extrarknäckar dock lite på ett internet cafe för att ha lite mer att göra på dagarna ;) Dessutom finns det bar där :birp
MMika3lMedlem sedan nov. 20018 492 inlägg Imorn ska jag skrika mig hes!
PpettssonMedlem sedan jan. 20021 122 inlägg Lyckades fånga en svan i helgen under ett av de sällsynta ögonblick då solen nästan sken igenom.