#L#: Jag tror att fotona är arragerande med tanke på att det är så städat. Eller? ;) Fräscht rum måste jag säga! Snyggt med växterna! :)
Dagens Bild (del 2)
587 svar · 24 798 visningar · startad av CyberPet · sida 13 av 30
Frågan, av CyberPet
Nu gjorde jag brytningen, när webForum startat upp på nytt. Den gamla tråden är givetvis tillgänglig för att titta på men vi fortsätter här då den var nära 30 sidor lång. Fortsätt posta bilder!
Läs frågan i sin helhet →Håller med Dryden. Det var väldigt najs!
Vad är det för något?
Jag tror att det är meningen att "grejen" ska vara vattenfylld. Det där är nog sådana.. rutor... kommer inte ihåg vad det heter :p
Mosaik eller nåt?
precis. det är en minifontän som blivit vattentömd :)
Det är otrolig dimma i Uppsala ikväll:
Bänk i dimma
Valv och trappa
Slottet, höljt i dimma
Montage med Botaniska trädgården i olika versioner (den sista bilden i montaget är från idag)
Mr. N. skrev:
Två kanon bilder, speciellt Slottet, höljt i dimma :)
Dryden skrev:
#L#: Jag tror att fotona är arragerande med tanke på att det är så städat. Eller? ;) Fräscht rum måste jag säga! Snyggt med växterna! :)
haha.. ja man skulle lätt kunna tror det .. fast om sanningen skall fram så är jag lite av en städpedant .. vet inte om det är bra eller dålig egenskap dock :)
Mmm, fina färger på dom löven. :)
Fick syn på en gammal båt under min promenad i min pojkväns stuga!
zillanpillan skrev:
Din pojkvän måste ha en gigantisk stuga... ;) :bire
Kortet är kanon... :)
zillanpillan skrev:
Kanon! :bire
Försökte ta kort på månen med min Canon Powershot A70. Fick ta hjälp av en kikare för att komma närmare. Tyvärr orkade jag inte gå ut så jag tog bilden genom ett fönster vilket kanske försämrade kvaliteten lite :l
http://member.webforum.nu/4878/IMG_0153.jpg
Var ute och testade den nya kameran när följande bild togs. Ganska nöjd för att vara en testbild tycker jag :)
Snygga bilder ankath och Peeer! :)
Här kommer en bild från imorse, tog den när jag åkte bil så det är därför det är en massa skit och grejs.