Fick för några dagar sen hem 25 stycken kort som jag beställt från fujidirekt.com. Jag är verkligen inte nöjd - nästan alla bilder blev mycket mörkare än vad de borde vara. Dom blev också beskurna i kanterna trots att det inte var alternativet jag valde.
Inte att rekomendera! x(
Förresten mycket intressant att din bifogade bild heter Aftonbladet.digitala.semest.jpg ;)
Provade FotoLABO och bilderna var rätt bra... synd att jag inte har kreditkort (får man ha det när man är 14? :p).. då skulle jag ha provat Colormailer... Kanske ska testa ProPrint nästa gång...
Synd att de inte har hela testet på nätet, men kanske kan nån fråga Expressen om de får använda informationen och göra en sajt med information och snabblänkar till de olika labbens hemsidor?
Det står att bilderna bedömdes av tidningens fotografer. Om jag inte missminner mig sparkade väl Expressen alla dem vid den senaste nedskärningen? DN:s då eller?
Det står att bilderna bedömdes av tidningens fotografer. Om jag inte missminner mig sparkade väl Expressen alla dem vid den senaste nedskärningen? DN:s då eller?
Proprint som har blivit testvinnare i internetworld, Sydsvenska dagbladet och Expressen, vad hade de gjort för tokigt som blev sist i Fotos test. Man blir väldigt nyfiken då testresultat kan svänga så mycket. *ler* kan det vara så att fuji har mutat tidningen, ja det har ju inte gått så speciellt bra för fuji i andra tester.
262 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2