Web-TorMedlem sedan nov. 200013 890 inlägg Jag är på gång med att köpa en ny kamera.
Jag är glad hobbyfotograf som i huvudsak tar bilder för webben.
I dagsläget kollar jag på följande kameror:
Nikon CoolPix 4500
Olympus Camedia C-5050Z
Fujifilm FinePix S602
Ni får gärna komma med andra förslag också. :)
BrimbaMedlem sedan dec. 19995 875 inlägg Jag har en tidig föregångare till Nikon CoolPix 4500 och är väldigt nöjd med den.
Men utifrån informationen bakom länkarna skulle jag nog ha valt Fujifilm FinePix S602.
Web-TorMedlem sedan nov. 200013 890 inlägg Ok, vad är det som får dig att välja just Fujifilm?
Jag har också fotat en hel del med en CoolPix och måste säga att jag gillar den.
LofbergMedlem sedan nov. 20023 429 inlägg Vill bara säga att den här tråden irriterar mig på ett sätt, varje gång jag ser trådens rubrik "förbifarten" tycker jag det står "karneval" och inte kameraval.
:e
Mika3lMedlem sedan nov. 20018 492 inlägg Håller själv på att spara ihop till en ny kamera, funderar precis som du på Coolpixen och även en Canon S50, kolla in Canon-kameran, helt ok(även om det lutar mot Coolpixen personligen ;) ). :)
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inlägg Jag äger en Finepix S602Z och är verkligen helnöjd med den kameran.
Har skrivit lite om den tidigare både här och där. :)
Web-TorMedlem sedan nov. 200013 890 inlägg Dryden »
Det som du skrivit tidigare här på wF är en av anledningarna till att jag intresserat mig för just den kameran. ;)
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inlägg
Web-Tor skrev:
Dryden »
Det som du skrivit tidigare här på wF är en av anledningarna till att jag intresserat mig för just den kameran. ;)
Orkar du vänta till tisdag så kan jag ge lite mer exempel på hur trevlig kameran är. :)
Web-TorMedlem sedan nov. 200013 890 inlägg
Orkar du vänta till tisdag så kan jag ge lite mer exempel på hur trevlig kameran är.
Är det bilder från Göteborg, eller?
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inlägg Bland annat. Jag hoppas att jag fick några bra bilder på flygplanen jag fotade på Arlanda i fredags också. Är ju på resande fot och har inte kabeln med mig.
OakmanMedlem sedan juli 2001628 inlägg Nikon är ju alltid ett säkert kort :)
Web-TorMedlem sedan nov. 200013 890 inlägg Ja, det lutar faktiskt åt Nikon. Jag gillar verkligen deras vridbara kameror. ;)