M Mika3l Medlem sedan nov. 2001 8 492 inlägg Frågan 4 jan. 2003 00:16 #1 ...från mIRC så får jag väl posta bilderna här istället för att få kommentarer. ;) :e
Tossebergskätten under sommaren. :)
Klarälven norrut under sommartid
Samma position fast under vinter
Tossebergsklätten(inte samma ställe som det första bilden)
Klarälven söderut
Många fler bilder finns på lager men fler än så här orkar jag inte ladda upp(sitter ju med modem :l ).
:bire
Selle Medlem sedan sep. 2001 4 781 inlägg Fina bilder! :)
Men jag e ju fortfarande på irc :e
(inte länge till)
M Mika3l Medlem sedan nov. 2001 8 492 inlägg Jaja, men du räknas inte för du är en ponny. :p ;) :e
Dom tre sista bilderna har jag märkt att dom inte fungerar(antar att det beror på att filnamnen innehåller mellanslag). :l
Garbo Medlem sedan apr. 2002 1 509 inlägg De två bilderna som var först gjorde mej nästan sjuk! :e Sjuk av längtan ut i naturen igen....! Mycket fina bilder!!
Dryden Medlem sedan aug. 2002 18 625 inlägg Varför posta i så hög upplösning? Sänk första till 1024x768 eller 800x600. Helhetskänslan försvinner när man tvingas scrolla... :(
Annars var det fina bilder! Idag är det massor av minusgrader men det är också strålande solsken. Blir till att packa med extrabatterier och ge sig ut :)
M Mika3l Medlem sedan nov. 2001 8 492 inlägg
Varför posta i så hög upplösning? Sänk första till 1024x768 eller 800x600. Helhetskänslan försvinner när man tvingas scrolla...
Jag hade tänkt att göra det men jag har tappat bort skivan med PS så jag har inget ritprogram installerat. :l
Dryden Medlem sedan aug. 2002 18 625 inlägg Ritprogram behövs inte. Har du inte ens ACDSee installerat?
Mr. N. Medlem sedan sep. 2002 5 506 inlägg Ta också bort å,ä och ö ur filnamnen, mellanslag om du har lust.
M Mika3l Medlem sedan nov. 2001 8 492 inlägg
Ritprogram behövs inte. Har du inte ens ACDSee installerat?
Nej, har inget installerat. :l
Ta också bort å,ä och ö ur filnamnen, mellanslag om du har lust.
Jag hade tänkt att göra det ikväll. :)
M Mika3l Medlem sedan nov. 2001 8 492 inlägg Sådär, nu fungerar dom tre sista bilderna också(adresserna är ändrade). :)