e det händer/naglar före och efter man har använt den dära fina grej-o-mojen som dom säljer på tv-shop eller? :)

10 svar · 347 visningar · startad av Brimba

e det händer/naglar före och efter man har använt den dära fina grej-o-mojen som dom säljer på tv-shop eller? :)
mmm, och detta forum är inte café't.
ska inte rubriken va relaterad till innehållet :q
vf vill du att folk ska skriva då? kanske "oj fina naglar" själv fattar jag inte, kanske man inte ska heller? den fula handen förstör hela bilden så den blir inte upphetsande som den kanske borde vara..
Varför jag lägger en bild här i avdelningen "foto & film" beror på att jag vill visa en bild, antingen för att jag tycker den är fin på något sätt, eller att den enbart är rolig, eller att många kanske kan beröras av den.
Just denna bilden la jag ut för att jag tycker att kontrasterna är så klockrena och jag ville ha kommentarer om detta - helst då utan att jag skulle påverka er, men det gick inte så bra.
Rubriken tycker jag i det närmaste harmoniserar med inlägget, så det ser jag inget fel i.
Hur som helst, det är inte mina händer och det är inte jag som förlovar/gifter mig, men däremot är det jag som har tagit bilden, och det var den jag hade hoppats vi skulle prata om :)
Nu när vi ändå redan har sabbat mycket, eftersom jag har givit er lite av mina tankar kring bilden kan jag berätta att bilden förutom att den är förminskad och fått en svart liten ram är i det närmsta helt obehandlad vad gäller skärpa och färger, just beroende att jag tyckte det "lös" om bilden redan som det var.
:r
hadde min flickvänn hafty domdär naglarna hadde ja sprungit
säger väll allt om min åsikt
Jättetjusigt tycker jag!
Känns proffsigt och jag tror de blir jättenöjda med bilden. Antar att den ska in i deras album sen. Hälsa och gratulera! :)
Fin skärpa på bilden men jag kan inte annat än hålla med mayday, ruskigt läskiga naglar, tar udden av fotot, jag blir bara rädd...