webForumDet fria alternativet

Dött...

Fotografering

10 svar · 490 visningar · startad av mott

Medlem sedan juni 20001 356 inlägg
Frågan#1

Usch, vad dött wF har blivit nuförtiden (och Foto & Film som numera mest fylls av videofilmnings-trådar). Nu sticker jag och ser om det finns något roligare, något mer åt "gamla-wF-hållet"... Jag har minsann varit här hela tiden och gluttat men inte skrivit - fast nu gör jag ju det och detta får också bli min sista tråd, happy wF'ing, ni som stannar!

_mott

Medlem sedan juni 20019 024 inlägg

Tycker också det är relativt dött här på Foto & Film, som är en av mina favoritforum.

och Foto & Film som numera mest fylls av videofilmnings-trådar

Bah... ;)

Medlem sedan apr. 20007 588 inlägg

Jag har minsann varit här hela tiden och gluttat men inte skrivit - fast nu gör jag ju det och detta får också bli min sista tråd, happy wF'ing, ni som stannar!

Du skulle ha fortsatt just så, dvs inte skrivit. Vad är vitsen med att vara totalt inaktiv ett längre tag för att sedan återkomma enbart för att proklamera att wF är inaktivt och att du inte skall skriva något mer?

Jag förstår inte logiken, vill du ha ett aktivt forum så får du väl delta, annars är det bara att göra det du säger dig göra, dra. Att skriva dessa "jag drar nu"-trådar fyller ingen funktion. Brukar du gå in på t.ex Konsum och med gråten i halsen tala om att "nu tänker jag inte handla här något mer! Jag drar till ICA"?

Medlem sedan juni 20001 356 inlägg

*gråter*
Oj, förlåt, *snyft*, fabbo Moderator...
Du kan ta bort den här tråden, den var ju så
ogenomtänkt och onödig ändå!

Medlem sedan dec. 19996 588 inlägg

Alltså jag blir lite besviken! :(

Vad förväntas av forumet om folk inte är aktiva och tar egna initiativ??!! Själv har jag gjort mitt bästa för att dra igång detta forum för att jag älskar fotografi men jag är ju inte ensam om detta intresse och hade förhoppningen att forumet skulle bli mer självgående så att inte jag som moderator hela tiden ska behöva hålla igång forumet.

Istället för att klaga kan du väl bidra med något intressant istället??!!

Jag har varit sjuk, wF har varit sjuk och nu har jag lite ont om tid för jag har några veckor kvar på bröllopsplanerna. Efter midsommar kommer jag att kunna vara mer aktiv, men nu hoppas jag faktiskt att ni bidrar lite också! Snälla! :)

Medlem sedan apr. 20007 588 inlägg

Ursprungligen av mott *gråter*
Oj, förlåt, *snyft*, fabbo Moderator...
Du kan ta bort den här tråden, den var ju så
ogenomtänkt och onödig ändå!

Vafan babblar du om?

Att komma och klaga på att forumen är inaktiva när du enligt egen utsago själv har "läst men inte skrivit" och sedan köra med den gamla vanliga självömkande "nu drar jag"-stilen är för att uttrycka mig synnerligen milt, en aning konstigt...

Men, för all del, dra. Skillnaden lär ju inte bli så radikalt annorlunda jämfört med då du "minsann varit här hela tiden och gluttat men inte skrivit".

Medlem sedan dec. 19995 874 inlägg

mott, sluta nu :)

Detta forum är ett av mina favoritforum, och jag vet att det även är ett av dina. Men själv har min kamera varit och är utlånad för tillfället, och då kan jag inte ta några kort. Jag var lite besviken, när det var en utmaning för ett tag sedan, att jag inte kunde bidra :(

Men så är det ibland. Ibland kan man inte bidra, ibland kan man.

Just nu är det kanske så att många har mycket på jobbet, många kameror är utlånade eller så kanske alla redan kan allting, och behöver inte ställa några frågor i detta forum, just nu.

Frågor lär rinna in med tiden, och jag skall göra mitt bästa för att hålla fart i detta forum, och jag hoppas att du är med mig på vägen mott!

puss och kram :birp

Medlem sedan dec. 19995 718 inlägg

Min fina OM4:a är sönder :x och digitalkameran jag beställt är restad x( x( Men när den kommer då skall ni inte komma undan :birp

Medlem sedan jan. 20014 973 inlägg

*moderator rapporterad*

Medlem sedan dec. 19996 588 inlägg

Vilken moderator är det som är rapporterad???!!!

Nu är det så att det är JAG som är moderator i detta forum tillsammans med cf, så har ni klagomål på detta forum så ska klagomålen skickas till *mig* och har ni klagomål på mig ska det skickas till en Forumledare. Har ni klagomål på en forumledare får ni klaga till Administratören. Har ni klagomål på administratören så säger jag bara, Lycka till! ;) :e

Medlem sedan sep. 20014 781 inlägg

Va i Café webForum så har du inte tråkigt :e
där finns det alltid nån som vill skämta och ha lite skoj ;)

274 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
133 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
138 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
130 ms — ändringar (db)