Häckar och gator löper ofta parallellt:

------------------
R a c e r A n k a n - En äkta v i k i n g. Konstruerad av n o r d b o r för n o r d e n
[Redigerat av Racerankan den 27 dec 2001]
8 svar · 227 visningar · startad av Racerankan
Häckar och gator löper ofta parallellt:

------------------
R a c e r A n k a n - En äkta v i k i n g. Konstruerad av n o r d b o r för n o r d e n
Nopse. Backa.
------------------
Vad tror du? Har jag nån framtid :)
------------------
Jag skulle tagit bort lite av det blå.
Jag tycker bilden är fin, men den säger mig inte så mycket.
Det känns mer som en bild som visar upp var du bor :)

------------------
Mvh
Patrik aka Brimba
Hur tar man bort det blåa? Jag kan inte photoshop.
Inget av husen på bilden är det jag bor i.
------------------
Det finns levels eller nivåer.
väl där finns tre pipetter. Där den mörkaste står för svart, och den ljusaste står för vit.
Om du klickar på vit pipett och sedan klickar på ett område på bilden där snön är som vitast så ställer bilden om sig :)
Det är som trolleri :)
------------------
Mvh
Patrik aka Brimba
Njae, jag skulle nog välja den mittersta (gråa pipetten) och klicka på ett område där det borde vara grått. Eller kanske i detta fall i skuggan på en av pelarna på huset. Sen kan man använda den mittersta pilen i histogrammet och dra den till vänster något för att ljusa upp bilden om den känns för mörk.
------------------
/Petra
If you see someone without a smile, give them yours.
[Redigerat av CyberPet den 29 dec 2001]
Jag tycker blåsticket gjorde sig bra för att symbolisera kyla och vinter. Med blåstick blev det en kall och lite spännande bild, utan blåstick blev det inget.
mvh Jörgen :)
------------------
.: Det är jag som ger svaren och det är Ni som ställer frågorna :.