H henke Medlem sedan dec. 1999 286 inlägg Frågan 28 apr. 2001 10:13 #1 De här bilderna är över en månad gamla... här är dom till sist.
Både bilderna är tagna med en Nikon Coolpix 990.
[Redigerat av henke den 28 apr 2001]
Du skulle inte kunna lägga bilderna på en annan server? Det blir lite omständigt att kolla på bilderna nu.. :l
Schyssta bilder i alla fall. Även om jag tycker att naturbilder är ganska trista. :)
------------------
/Erik
www.juhlin.nu /sk8files/ /mp2d/
D Del Pero Medlem sedan feb. 2000 3 785 inlägg What? Blommor? För en månad sen? W00t :)
------------------
shpstt
C CyberPet Medlem sedan dec. 1999 6 588 inlägg Ah, jag tänkte väl att du hade en Nikon, henke. :)
Härliga färger!
------------------
/Petra
If you see someone without a smile, give them yours.
H henke Medlem sedan dec. 1999 286 inlägg CyberPet, givetvis kör jag Nikon. :) Det finns väl inget annat märke när det gäller digitala kameror!? ;)
C CyberPet Medlem sedan dec. 1999 6 588 inlägg Nää... verkligen inte och säger elfwing nåt annat så tro honom inte. ;) :e
------------------
/Petra
E elfwing Medlem sedan apr. 2000 1 521 inlägg Fråga Patrik Nylin vad han tycker ! ... :e
------------------
"I never understood a single word he said, but I helped him to drink his wine."
H henke Medlem sedan dec. 1999 286 inlägg Ok, då är det bäst att vi frågar honom! :) Patrik, vad tycker du?
Ja vad tycker jag???
Nikon gör bra kameror som är bra att fotografera med. Vill man däremot ha bra bilder bör man välja Canon.
Kan nån, kan Canon
------------------
/Patrik
E elfwing Medlem sedan apr. 2000 1 521 inlägg Muhahaha ... §e
------------------
C CyberPet Medlem sedan dec. 1999 6 588 inlägg Vi kanske skulle ha fler utmaningar, så får vi se vilken som är bäst? ;) :e
------------------
/Petra
E elfwing Medlem sedan apr. 2000 1 521 inlägg Sure ... men då ska bilderna komma direkt ur kameran ... inget tjaffs o hålla på o fixa i datorn ... :e
------------------
C CyberPet Medlem sedan dec. 1999 6 588 inlägg Inte ens förminska bilderna?
------------------
/Petra
E elfwing Medlem sedan apr. 2000 1 521 inlägg Hjm ... *funderar en låååååång stund*
Klart att man ska få fixa till bilderna i "putern" ... alla bilder man ser i "modetidningar" och liknande idag är ju manipulerade på ngt sätt ... !
Det handlar ju inte bara om färgsättning ... det krävs en viss känsla för "motivet" för att bilden ska bli bra oxå ... !
------------------
H henke Medlem sedan dec. 1999 286 inlägg
Nikon gör bra kameror som är bra att fotografera med. Vill man däremot ha bra bilder bör man välja Canon.
Hmm, nu hänger inte jag med. Jag trodde att det var lättare att ta bra bilder med en bra kamera. Eller menar du att man kan ta bra bilder med Canon fast det inte är en bra kamera!? ;) :e
[Redigerat av henke den 30 apr 2001]