Nu har jag varit ute och testat min nya digitalkamera. Har gått en runda i Hägersten och letat efter våren.

------------------
/Patrik
11 svar · 460 visningar · startad av Patrik Nylin
Nu har jag varit ute och testat min nya digitalkamera. Har gått en runda i Hägersten och letat efter våren.

------------------
/Patrik
Snyggt! :)
Jodå ... nog har vi vår i luften här i Mjölby oxå ... §e

Bilden är faktiskt tagen idag ... när jag var hemma på lunchen ... från min balkong ... med 28-300 gluggen ... ;)
------------------
"I never understood a single word he said, but I helped him to drink his wine."
[Redigerat av elfwing den 25 apr 2001]
Vad gillar ni min nya SAAB 9-5 kombi? :e
Underbara bilder Patrik! :)
Ska ut och leta efter våren förhoppningsvis i morgon. Det har regnat hela dagen och det är dis ända ner till backen här. Snöhögen runt hörnet har minskat till nästan ingen ting (ser brunt gräs istället) så jag tror våren är här också även om den inte är lika avancerad som hos Patrik.
elfwing, tsk tsk. :e
------------------
/Petra
If you see someone without a smile, give them yours.
Hihi.. Om den är tagen från hans balkong vet jag var han bor.. (Han har grymt nära till jobbet ska ni veta) ;) Äh, jag vill ge mig till känna snart ju.. ;)
------------------
Axel Veibäck - AxelWeb - axel@axelweb.nu
GU d+(-) s: a--- C++ U P+ L E-- W++(+++)$ N o-- K- w-- !O M++ V? PS PE- Y? PGP- t- 5? X R tv b+ DI+ D- G e- h!>+ r-> y (GeekCode 3.12 - ungeek)
Klicklänkar - ett enkelt sätt att hjälpa!
Stöd Amnestys kampanj mot tortyr!
[Redigerat av Axel den 25 apr 2001]
Axel ... :OO
Patrik ... gillar den där fjärilen ... nästan så man tror att den inte är "svensk" ... *komplimang*
Proffsigt tagna bilder ... iaf 2 av dom ... har aldrig gillat dom där blåa blommorna särskilt mycket ... ;)
------------------
"I never understood a single word he said, but I helped him to drink his wine."
Axel >> Hur kan du se det på den bilden? Är det du som sitter i den högra BMW:n?
Elfwing >> Tackar! Jag tycker att våren verkar vara bättre i Stockholm än i Mjölby. I alla fall med tanke på din bild.
De två översta bilderna är tagna med ett 35-80 mm och den nedre med 75-300 mm.
------------------
/Patrik
Rikard §e
------------------
Budweiser - Slightly contaminated water... probably harmless, but I would recommend boiling before you drink it...
webEye.nu SweQuake.com
Nylin: Nästan. ;) Med Resiaflaggan till höger kan man avslöja ganska mycket. Den lilla gång som går in precis ovanför motorcykeln leder till exempel till polisstationen. ;) Jag försökte minnas vinkeln på bilden och räknade ut att han måste bo mitt på den andra Expertbutiken vi har. ;) Hihi.
Jag visste förresten inte att vi hade såna där polisresurser i Mjölby.. :e *Vid morden i Malexander hade vi ju busslaster*
------------------
Axel Veibäck - AxelWeb - axel@axelweb.nu
GU d+(-) s: a--- C++ U P+ L E-- W++(+++)$ N o-- K- w-- !O M++ V? PS PE- Y? PGP- t- 5? X R tv b+ DI+ D- G e- h!>+ r-> y (GeekCode 3.12 - ungeek)
Klicklänkar - ett enkelt sätt att hjälpa!
Stöd Amnestys kampanj mot tortyr!