Det är jag som sitter och kisar på bänken. Till höger om mig sitter min pappa, min syster och Caronline från Båstad. Vid räcket står Ensis syster Sara. Sittande på trappan är Nina från Stockholm och Ensi som är från Sverige, men nu är granne till min syster. Stående vid trappan är Ninas syster Tove.
Caroline sysslar lite med fotografering och var fotograf under bröllopet. Så hennes bilder kanske jag kommer posta här senare. :)
Jag läste lite fel...undrade om du inte hittat en toalett. :l
Åter till bilden: Väldigt härliga färger och så innehåller den liksom allt man kan önska sig - bleka svenskar och feta amerikaner (gubben på stolen) §e
Du åt väl inte amerikanskt kött? Det är späckat med tillväxthormon som gör att de flesta blir så grymt feta när de lever på enbart kött. *ryser* Fast å andra sidan, du är så mager så lite tillväxthormon skadar nog inte dig. ;)
------------------
/Petra If you see someone without a smile, give them yours.
Tillväxthormoner stimulerar uppbyggnaden av muskelvävnad och borde snarare göra amerikanarna muskulösa och jävligt långa om din teori stämde CyberPet :e. Jag tror mer att det beror på att dom äter dressing, ost och annan gucka till allt kött dom trycker i sig.
------------------
"Med ett schysst järnrör slår man hela världen med häpnad" - Socker-Conny
268 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e